TUL

Så bra at han får være med, syns egentlig det er dumt at de ikke har krav på fri, er jo deres barn det gjelder og
 
Lykke til :)
 
Så bra at han får være med, syns egentlig det er dumt at de ikke har krav på fri, er jo deres barn det gjelder og

Han ville vært med om det var OUL, og så jobber han i en jobb med masse møter, så var det er kjempestort møte idag. Tipper det har blitt utsatt :p og min feil som ikke hørte med han først :p i utgangspunktet kunne han gått, men akkurat denne dagen var den verste :p
 
venter spent på å høre hvordan det går :D <3
 
2 timer til ultralyd. Håååper så innderlig alt er bra.
Tipper selv jeg er 8+3 så er spent på å høre hva dem sier..
 
Last edited:
Ble en fantastisk ultralyd, bønna hadde vokst akkurat slik den skal og ingen blæremola i sikte :D
Crl mål var 27 mm, er 9+6 idag <3
Nå begynner jeg endelig å slappe av litt
Godt å høre :happy:
 
Ble en fantastisk ultralyd, bønna hadde vokst akkurat slik den skal og ingen blæremola i sikte :D
Crl mål var 27 mm, er 9+6 idag <3
Nå begynner jeg endelig å slappe av litt

Så bra :)
 
Lykkerus, lita reke som lå riktig fint plassert:) legen mente jeg var 9+2. Alltid hyggelig å være lenger på vei enn jeg trodde selv. (Regnet meg fram til 8+3)
Avtalte ny time i uke 12.

Nå skal jeg hjem å feire med nystekte baguetter med ost (drømt om dette hele dagen)
 
Weee, så bra :happy:
 
Noen som vil dele bilde av knøttene? Er så gøy å se
 
Aaah! For en lettelse!! Alt så bra ut som hun kunne se, og i tillegg(!!) så fikk mor og far et lite vink fra knøttet :D OG fosteret ble målt til ca 30 mm og hun regnet med tidlig festing, slik at hun anslo termin to-tre dager før jeg hadde regnet :)
Lykkerus, lita reke som lå riktig fint plassert:) legen mente jeg var 9+2. Alltid hyggelig å være lenger på vei enn jeg trodde selv. (Regnet meg fram til 8+3)
Avtalte ny time i uke 12.

Nå skal jeg hjem å feire med nystekte baguetter med ost (drømt om dette hele dagen)
Så flott å lese at dere hadde flotte opplevelser begge to :)
 
Hurra til dere alle!
Jeg vurdere en ny UL i helga, Hehe.
 
Så deilig ❤ hvor mange uker er du i dag? :)

I følge menstermin var jeg 9+4 i går. Men hun skjøv jo terminene frem til 30.juni/1.juli (fra før 3./4.juli), så med tre dager i pluss så vil jo jeg anta at jeg kanskje er tre dager lengre? :) spiller ingen rolle :) forholder meg til 3.juli nå :p
 
Back
Topp