TUL unnagjort!

LillePernille

Flørter med forumet
Da har jeg vært så heldig å få dra på tul (privat) og sett et levende embryo med bankende hjerte[emoji173]️ MEN jeg ble satt tilbake nesten 2 uker og er såå skuffet over det.. det overskygger nesten gleden! Skulle i mitt hode vært 9+3 idag men er altså bare 7+5.. "Rykker tilbake til start"[emoji12]

Så fantastisk å se et bankende hjerte! [emoji173]️ Det er den beste følelsen. Kjipt å bli satt tilbake da. Det ble jeg sist graviditet også... føltes akkurat som du sier at man rykker tilbake til start omtrent [emoji28]

Flott med bankende hjerte:Heartred

Så herlig å få se ett bankende hjerte! Så så kjedelig å bli satt tilbake to uker. Menmen, kanskje de tok feil og du blir satt frem igjen ved OUL.. ?Det har jo skjedd med andre før.

Så hyggelig [emoji173]️ skjønner skuffelsen av å bli satt tilbake, men gratulerer med bankende hjerte og vel overstått tul[emoji173]️

Tusen takk alle![emoji173]️ Helt fantastisk å få høre hjerteslagene[emoji7] I den store sammenheng er 2 uker lite men har vært så dårlig så ser så frem til å kan fortelle familie og venner. Men alt i alt lykkelig og fornøyd![emoji16]

Gratulerer med bankende hjerte! Akkurat nå føles nok 2 uker ganske mye, spesielt når det er hemmelig!

Da har jeg vært så heldig å få dra på tul (privat) og sett et levende embryo med bankende hjerte[emoji173]️ MEN jeg ble satt tilbake nesten 2 uker og er såå skuffet over det.. det overskygger nesten gleden! Skulle i mitt hode vært 9+3 idag men er altså bare 7+5.. "Rykker tilbake til start"[emoji12]

Heldigvis ikkje heeeeilt tilbake til start da [emoji6]men skjønner godt at ein blir veeeldig skuffa for kver minste dag teller masse! Tenker på deg [emoji173]️ glad for at du fekk sjå eit bankane hjerte! Det er det viktigaste [emoji295]️[emoji295]️[emoji295]️

Back
Topp