TUL uke 6+3

Korleis går det med deg? ❤️ Eg fekk også litt blod på papiret igårkveld når eg var på do, idag har det kun vore litt brunaktig farge ny ultralyd i morgon tidlig, men kjenner håpet begynnar å synke betraktelig. Håpar alt er bra med deg ❤️
Takk som spør. Stigning på HCG, men i følge gyn ikke ønsket stigning. Hun tror dessverre dette ikke er et levedyktig svangerskap, ny time til ul i morgen kl 14:30 for å sjekke om det har skjedd noe. Har 0 tro selv nå, kommer fremdeles litt brunt/lysebrunt på papiret innimellom når jeg går på do. I grunnen veldig innstilt på at det ikke går veien, og vil bare ha det overstått. 2 uker i uvissheten har vært tortur:sorry: Håper det går bedre for deg enn hva det høres ut som her ❤️ Du må oppdatere når du har vært på ul, masse lykke til! ❤️
 
Takk som spør. Stigning på HCG, men i følge gyn ikke ønsket stigning. Hun tror dessverre dette ikke er et levedyktig svangerskap, ny time til ul i morgen kl 14:30 for å sjekke om det har skjedd noe. Har 0 tro selv nå, kommer fremdeles litt brunt/lysebrunt på papiret innimellom når jeg går på do. I grunnen veldig innstilt på at det ikke går veien, og vil bare ha det overstått. 2 uker i uvissheten har vært tortur:sorry: Håper det går bedre for deg enn hva det høres ut som her ❤️ Du må oppdatere når du har vært på ul, masse lykke til! ❤️
Tusen takk og masse lykke til til deg også ❤️ Kun gått 1 veka i uvisshet her, men fy kor lang denne veka har vore. Var ikkje ønska stigning på hcg hos meg heller, så eg har ikkje så mykje tru på at legen finn noko i morgo sjølv om CB gav stigning frå 2-3 til 3+.
 
Da vart det desverre dårlige nyheter denne gangen også, spontanabort. tårene triller og hjertet er knust.
 
Så utrolig trist ❤️❤️ SA her også.. så du er ikke alene i sorgen. Håper det klaffer snart igjen ❤️ klem!!
 
Back
Topp