tul uke 11

ønsker*magetroll<3

Forelsket i forumet
skal på tidlig ul i morgen og er da 11+4.. Lurer på å ta med meg min mamma siden sambo er borte på jobb.
men syns det blir veldig ubehagelig om det er innvendig :p

Hadde ca samtidig sist også, men husker ikke om det var utvendig eller innvendig da.
har begge ganger hatt innvendig rundt uke 6, så da glemmer man litt :p
 
Var på ul på torsdag, 12+2 og tok innvendig.
Plasserte gubben bak hodet mitt [emoji23]
 
Nei søren da :p
Da tror jeg at jeg reiser alene! Er ikke redd for å ikke finne liv, så er helt ok å reise alene..
Tenkte kanskje det kunne være koselig for mormoren å være med :) Men blir litt kleint om det blir innvendig :p
 
Jeg tok innvendig på sykehuset 11+6. Har tatt utvendig i uke 8-9 alle 3 gangene da, privat.
 
Jeg var på ul uke 12+2; det var til min store lettelse og glede utvendig. [emoji1]
 
Jeg hadde TUL dag 11+6 og det var utvendig[emoji4] Jeg ville ha ringt inn for å sjekke hva som er vanlig der. Er jo kjekt om moren din er med dersom det er utvendig[emoji6]
 
Jeg tok 11+5 og det var utvendig. Jeg tok 8+5 også, for å sjekke etter blødning, og den var også utvendig (og alt var bra!).

Ville som Aprilønske foreslår, ringt og hørt! :)
 
Det ble uten mamma, fordi hun måtte i et møte:)
Det ble utvendig, og det er helt utrolig hva de kan se på et knøtt på 5-6 cm! Han tok seg ordentlig god tid! Noe han alltid gjør, har hatt samme å forholde meg til i to år med IVF på lille storesøster :)

Han såg ti fingrer, ti tær, sjekket hjerte, nakkefold, feilstilling på føtter, navlestreng og blodgjennomstrømning, hodeform (mtp på syndrom eller misdannelser), ryggmarg, urinblære og magesekk! var jo nesten som en ordinær ul :Heartred Lille var kjempe aktiv, akkurat som søsteren når vi var på ul på samme tidspunkt. Er like aktiv ennå xsmile8 Ble satt frem igjen to dager, så er 11+6 i dag og har termin på min egen bursdag :)
 
Det ble uten mamma, fordi hun måtte i et møte:)
Det ble utvendig, og det er helt utrolig hva de kan se på et knøtt på 5-6 cm! Han tok seg ordentlig god tid! Noe han alltid gjør, har hatt samme å forholde meg til i to år med IVF på lille storesøster :)

Han såg ti fingrer, ti tær, sjekket hjerte, nakkefold, feilstilling på føtter, navlestreng og blodgjennomstrømning, hodeform (mtp på syndrom eller misdannelser), ryggmarg, urinblære og magesekk! var jo nesten som en ordinær ul :Heartred Lille var kjempe aktiv, akkurat som søsteren når vi var på ul på samme tidspunkt. Er like aktiv ennå xsmile8 Ble satt frem igjen to dager, så er 11+6 i dag og har termin på min egen bursdag :)

Så bra! Virker veldig deilig å få bekrefte at alt er tipptopp [emoji7]
jeg vurderer selv kontroll i uke 12. Men min samboer er også borte. Så enten alene eller med mamma. Men synes jo det er litt skummelt å gå alene om noe er galt[emoji15]
 
Så bra! Virker veldig deilig å få bekrefte at alt er tipptopp [emoji7]
jeg vurderer selv kontroll i uke 12. Men min samboer er også borte. Så enten alene eller med mamma. Men synes jo det er litt skummelt å gå alene om noe er galt[emoji15]
Det skjønner jeg! Jeg hadde hørt hjertelyd med doppler hjemme, så visste der var liv ;) Viss ikke hadde jeg vell egentlig ikke turt å gå alene!
 
Back
Topp