Tul-tull

Så godt å høre❤

Syns det er litt rart at det går an å ikke se noe en uke når den var så tydelig og "stor" denne uka, men fornøyd med resultatet, så da får det bare være sånn :P

Så bra!

I dag var ny tul og vi så det nydligste, lille bøllefrøet med et nydelig, blinkende hjerte! ❤ Fikk også høre hjertelyden som nok er noe av det vakreste vi har hørt! Ble målt til 8+1, men holder på 8+0 siden vi hadde ivf. Kunne ikke vært lykkeligere og samtidig så tom i hodet. Det har vært en lang uke, men nå tør jeg endelig være litt aktiv igjen her inne! :D

Jippi :D så utrolig deilig!! Kan godt tro det var en stor lettelse! Fineste lyden i hele verden. Helt til man hører babyen skrike etter den er født :D

Var på tul idag og det var ikke noe gøy :( vi så en normal fostersekk, men fant ikke noe foster. Legen sa livmora mi var så høyt oppe så det var vanskelig å komme til og se skikkelig. Så hun hadde håp om at det var for tidlig, så jeg skal tilbake om en uke. Både samboeren og jeg syns det så ut som det kunne være noe øverst til høyre. Jeg er 6+5 i dag.

Jeg vet ikke hva jeg skal tro. Har bare lyst til å sove i en uke. :(
De så ikke no på meg da jeg var 6+0, , men da jeg var 7+5'så vi spiren og det sterke hjertet :) så det er ikke sikkert at det er noe farlig ;)

Back
Topp