Tul til fredag

Foxy84

Gift med forumet
Og jeg gruer meg...et da 6+4 og er så redd for alt som kan gå galt...ikke noe baby,ikke noe hjerte eller at ting ikke er som det skal...
Og ikke kan jeg gjøre noe annet en å vente heller...

Symptomer nå er trøtt,null energi, kvalme som kommer og går, og litt ømme pupper.
Vente vente...

Lykke til! Husk at det som oftest går bra. Positivt med symptomer som du beskriver. Selv hadde jeg blødninger tidlig i svangerskapet, men alt var Ok med bankende hjerte i uke 6.

Masse lykke til! Det går nok så bra så:-)

Lykke til[emoji173]️ Jeg var også på tul i uke 6, og da fant vi ikke noe hjerte. Det er tidlig, så lurt å ikke forvente så mye[emoji2] var på ny i går (uke 8) å så lille spira med et sterkt bankende hjerte og alt var bra!

Høres kjent ut. Er dessverre bare å smøre seg med tålmodighet i første trimester

Lykke til [emoji177]
Her fant de ikke hjertet før 7+4, var på to TUL før det og gyn så nesten ikke noe! Skikkelig nervepirrende!

Det var veldig bra symptomer så mest sannsynlig går alt bra:)
Jeg var på tul i 6+5, og det tok lang tid før jordmor fant et litet knøtt der inne:wideyed:

Jag er fortsatt nervøs, og venter i spenning på tul nr 2, som er på mandag. Det er helt normalt å være nervøs og grue seg, men som oftest går det bra:)

Lykke til!

Back
Topp