Tul spørsmål

Trultemor88

Gift med forumet
JuniJubel2021
Aldri vært på tidlig ultralyd før. Bestilte time 10.12 er da 13+0, er det utvendig ul da?
Og hvor stor sjanse er det å se kjønnet? :happy:
 
Jeg var på tul når jeg var 10+2, den var utvendig :happy: Litt usikker på når det kommer til kjønn, men ser her inne at noen allerede har fått vite det i uke 13, så man kan jo håpe ;)
 
Aldri vært på tidlig ultralyd før. Bestilte time 10.12 er da 13+0, er det utvendig ul da?
Og hvor stor sjanse er det å se kjønnet? :happy:
Det er ganske sikkert utvendig:) Hun jeg var hos i går sa at det var gode muligheter til å se kjønn fra 13+0, så lenge babyen lå godt tilrette, og at navlesnoren ikke lå i veien. Hun var ikke i tvil i forhold til kjønnet til babyen. Var 13+0 i går. Var hos en ultralydjordmor!
 
Jeg fikk ikke vite kjønn på 12+5, var på fosterdiagnostikk da så hun ville ikke si noe. Men fastlegen har ultralyd så om noen uker skal jeg be om en time
 
Det blir nok utvendig :p På om du ser kjønnet føler jeg er veldig opp til den man går til også. Om det er flinke folk som tar undersøkelsen:) Kanskje du skal til samme som jeg var hos, ultralydklinikken i Drammen?
 
Det blir nok utvendig :p På om du ser kjønnet føler jeg er veldig opp til den man går til også. Om det er flinke folk som tar undersøkelsen:) Kanskje du skal til samme som jeg var hos, ultralydklinikken i Drammen?
Ja det er dit jeg skal :) har hørt han er kjempe flink.
 
Ja det er dit jeg skal :) har hørt han er kjempe flink.

Nå fikk jeg lyst til å bestille time til ultralydklinikken i Drammen jeg og :happy: satt faktisk akkurat å titta inne på den siden, før jeg så denne samtalen her. Var på siste tidlige ultralyd i går hos det offentlige. Men hun kunne ikke se kjønnet ennå (er 11+1). Så har så lyst til å ta en time privat før den ordinære i januar :hilarious::D
 
Nå fikk jeg lyst til å bestille time til ultralydklinikken i Drammen jeg og :happy: satt faktisk akkurat å titta inne på den siden, før jeg så denne samtalen her. Var på siste tidlige ultralyd i går hos det offentlige. Men hun kunne ikke se kjønnet ennå (er 11+1). Så har så lyst til å ta en time privat før den ordinære i januar :hilarious::D
Jeg skal på ultralydklinikken i Drammen 11+6. Gleder meg veldig !
 
Jeg skal på ultralydklinikken i Drammen 11+6. Gleder meg veldig !

Så koselig, det blir spennende :happy: Jeg måtte bestille time:D bestilte 21. Desember. Da er jeg litt over 14 uker. Tenkte å overraske samboeren. Synes det sto man kan ha med en der:happy:
 
Så koselig, det blir spennende :happy: Jeg måtte bestille time:D bestilte 21. Desember. Da er jeg litt over 14 uker. Tenkte å overraske samboeren. Synes det sto man kan ha med en der:happy:
Ja! Det er hovedgrunnen for at jeg tar der. Nimo-klinikken aksepterer ikke samboer...
 
Nå fikk jeg lyst til å bestille time til ultralydklinikken i Drammen jeg og :happy: satt faktisk akkurat å titta inne på den siden, før jeg så denne samtalen her. Var på siste tidlige ultralyd i går hos det offentlige. Men hun kunne ikke se kjønnet ennå (er 11+1). Så har så lyst til å ta en time privat før den ordinære i januar :hilarious::D

kan virkelig anbefale Ultralydklinikken i Drammen! Han er kjempeflink :D Tar 3D også, selvom det er tidlig. Og veldig engasjert :p
 
Ja! Det er hovedgrunnen for at jeg tar der. Nimo-klinikken aksepterer ikke samboer...

Ja det er synd. Bruker Nimo klinikken ellers. Både når jeg går til privat og offentlig gynekolog. Men vil gjerne ha med samboer neste gang. Så han føler at han også er en del av dette:happy:
 
Back
Topp