Tul.. skuffende opplevelse

Miooo

Betatt av forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Hei, litt misvisende overskrift, men ble skuffet over hun som tok ultralyd I dag.:shifty:

Vi har gledet oss til å se babyen og det første vi merker når vi går inn i rommet er en trykkende stemning. Hun var små frekk i kommentarer og dette skulle være koselig for oss som foreldre.
Hun kom med en frekk kommentar til min samboer når han spurte om det var mulig å se kjønn, han vet jo ikke når man kan se det.:banghead:

Heldigvis har jeg vært igjennom dette før og er mest opptatt av at alt ser bra ut, synd vi ikke fikk hørt hjertet. Men alt stod bra til:happy:.

Håper ikke vi må tilbake til samme person når vi skal på ordinær ultralyd.

Hei, litt misvisende overskrift, men ble skuffet over hun som tok ultralyd I dag.:shifty:

Vi har gledet oss til å se babyen og det første vi merker når vi går inn i rommet er en trykkende stemning. Hun var små frekk i kommentarer og dette skulle være koselig for oss som foreldre.
Hun kom med en frekk kommentar til min samboer når han spurte om det var mulig å se kjønn, han vet jo ikke når man kan se det.:banghead:

Heldigvis har jeg vært igjennom dette før og er mest opptatt av at alt ser bra ut, synd vi ikke fikk hørt hjertet. Men alt stod bra til:happy:.

Så kjedelig, men bra at alt så fint ut :)
Hvorfor hadde du TUL og hvor mange uker er du på vei?

Hadde vurdert å sende en klage til stedet dere var på :) Iallfall om dere betalte for dette.

Hvor var du på tul?
Vi spurte JM om kjønn på mandag da vi hadde tul og hun var kjempenøye på at det er vanskelig å si så tidlig, men hun kunne tippe hvis vi ville det.. Og du er jo lengre på vei enn meg?

V
Hadde vurdert å sende en klage til stedet dere var på :) Iallfall om dere betalte for dette.

Ville kanskje enda mer sendt inn klage om det var offentlig, for det kan man ikke velge bort. Privat vil miste kunder om de ikke svarer til forventingene, men den reguleringen skjer ikke i det offentlige :)

Vet ikke hvor langt du er på vei, men med riktig utstyr kan man se kjønn i hvert fall i uke 13(selv om man ikke kan si 100 prosent sikkert), så jeg synes ikke det var noe dumt spørsmål!
Så kjipt med en sånn opplevelse når man har gledet seg!

Jeg er 12+5, i følge hun som tok ul så hadde jeg ikke kommet lengre enn 12+4.. Men det spiller ingen rolle for meg, de vokser jo så individuelt uansett :facepalm:.

Det var offentlig, siden jeg fikk for tidlig sist gang og hadde infeksjon. Så det ble tatt innvendig ul for å sjekke også :happy:

Men hun var veldig negativ i måten hun svarte på, skulle tro hun ikke hadde fått seg noe på noen mnd :meh:

Jeg er 12+5, i følge hun som tok ul så hadde jeg ikke kommet lengre enn 12+4.. Men det spiller ingen rolle for meg, de vokser jo så individuelt uansett :facepalm:.

Det var offentlig, siden jeg fikk for tidlig sist gang og hadde infeksjon. Så det ble tatt innvendig ul for å sjekke også :happy:

Men hun var veldig negativ i måten hun svarte på, skulle tro hun ikke hadde fått seg noe på noen mnd :meh:

Æsj, noen har bare en dårlig dag og da går det ut over noen det ikke skal gå ut over. En dag i den ene eller andre retningen har heller ikke noe å si da, vil si en dag for kort eller for langt er ganske nøyaktig :)
Uansett, jeg ville ha sendt inn en klage så kanskje noen andre slipper å få samme dårlige opplevelse en annen gang.

Æsj, noen har bare en dårlig dag og da går det ut over noen det ikke skal gå ut over. En dag i den ene eller andre retningen har heller ikke noe å si da, vil si en dag for kort eller for langt er ganske nøyaktig :)
Uansett, jeg ville ha sendt inn en klage så kanskje noen andre slipper å få samme dårlige opplevelse en annen gang.
Må vel det. Det er sikkert slik som du skriver, at hun hadde en dårlig dag.
Men kjedelig å føle seg i veien når man skal ta ultralyd uansett. Kjenner at jeg ikke er så irritert lengre nå da o_O

Men vi er jo bare mennesker og alle kan ha en dårlig dag. Og vi gravide har jo tonnevis med hormoner og overreagerer nok mer en andre.

Jeg ville bare ha latt det gå og ikke la det irritere deg.

Men vi er jo bare mennesker og alle kan ha en dårlig dag. Og vi gravide har jo tonnevis med hormoner og overreagerer nok mer en andre.

Jeg ville bare ha latt det gå og ikke la det irritere deg.
Det irriterer meg ikke så mye lengre nå, hjelper å skrive om det, derfor jeg skrev om det her.:happy:
Var faktisk samboer som reagerte mest siden hun kom med små frekke kommentarer til han.

Hvorfor kunne dere ikke høre hjertelyden? Det har alle mine TUL sjekket og hørt og målt.

Back
Topp