TUL satt tilbake

Mini4

Flørter med forumet
JuniJubel2021
Noen som har vært på TUL å blitt satt tilbake noen dager? Har det gått bra? Hjerte slo som normalt.
 
Ganske vanlig å bli satt både frem og tilbake, uten at noe er galt :) Første svangerskapet ble jeg satt tilbake 6 dager på OUL, helt frisk og fin jente.
 
Snike inn frå mai-gruppa.
Eg trudde eg var 8+6 og blei satt tilbake til 7+0 på TUL. Eg har no vert på en ny TUL skulle då liksom har vert 10+2 i følge TUL sist. Men var 11+3 så dei vokse i rykk og napp ❤️❤️ frisk å rask liten rakkar.
 
Har inntrykk av at det er veldig normalt å bli satt tilbake på TUL for så å bli flyttet frem igjen ved OUL.
 
Jeg kommer til å bli satt tilbake 5 dager om di går etter menstermin, så ikke rart i det heletatt, kanskje mer også evt om når egget festet seg :) menstermin er 7+5 og min eget rengnet er 7+1 :)
 
Ok. Ble satt 5 dager tilbake, men da satser jeg på at alt er greit :)
 
Ble satt tilbake 2 dager med kommende storebror på oul. Skal på tul på onsdag, er da 7+5 ifølge menstermin men regner med jeg blir satt tilbake noen dager pga jeg ikke fikk positiv test før etter ikm!
 
Noen som har vært på TUL å blitt satt tilbake noen dager? Har det gått bra? Hjerte slo som normalt.
Jeg var på TUL på fredag (fikk plutselig for meg at jeg hadde en XU:hilarious:), da var jeg 7+3. Fikk da se at den lå der den skulle og at hjertet slo. Ble satt tilbake med en uke, til 6+3 ca, så det sugde litt, men ellers var det helt topp❤️❤️
 
:Heartbigred:Heartred:Heartred
Jeg var på TUL på fredag (fikk plutselig for meg at jeg hadde en XU:hilarious:), da var jeg 7+3. Fikk da se at den lå der den skulle og at hjertet slo. Ble satt tilbake med en uke, til 6+3 ca, så det sugde litt, men ellers var det helt topp❤️❤️
Samme som her. TUL på fredag da jeg var 7+3 men ble satt tilbake til 6+5. Men var fint å se at hjerte slo ja:Heartred
 
Back
Topp