Ja, det var flere ting. Jeg trodde i utgangspunktet at jeg ikke kunne bli gravid (pga en operasjon jeg hadde for mange år siden + kraftig pcos og hormonforstyrrelser), så jeg skrev det til ham da jeg bestilte time at jeg har en del bekymringer knyttet til svangerskapet og ting jeg trenger å få svar på. Da jeg kom inn så snakket han nesten ikke til meg, begynte ultralyden og så sa han at jeg måtte kle av meg fordi jeg har bakovervendt livmor. Jeg hadde aldri hørt om det før og visste ikke hva det innebar så jeg spurte om det var noe farlig. Da ble han irritert og hysjet på meg og sa «slapp av, du er ikke syk, bare gravid». Så ble det innvendig ultralyd som ble tatt i full fart, han kommenterte ting han så, men forklarte ikke noe av det og jeg fikk ikke svar på spørsmål jeg stilte underveis. Og så begynte jeg å blø og satt der med 1000 spørsmål. Det eneste han sa var til samboeren min at han måtte passe på at jeg ikke leste på internett og at han ikke ville høre om at noen sykeliggjorde seg pga graviditet. Så det hele ble bare en fryktelig ubehagelig opplevelse..
Beklager rotete og lang tekst