TUL - priser rundt omkring

MariaS

Forumet er livet
VIP
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
♡Julekulene 2021♡
Dere som betaler for TUL, hvor mye betaler dere? Ser for meg at prisene varierer en del alt ettersom hvor man bor?
Fant ut i dag at det er noen som utfører TUL i byen jeg bor i, til 1100 kr. Kjører jeg halvannen time til Trondheim, så jeg noen som tar 1580kr :eek: (og noen som tar litt mindre, men ikke så "lite" som de tar her).

Tar 800 her, før uke 12. 1100 etter. Da utføres det av ultralydjordmødre.

1490kr betaler jeg i Oslo :) Det er vel regnet som normale priser.

Dere som betaler for TUL, hvor mye betaler dere? Ser for meg at prisene varierer en del alt ettersom hvor man bor?
Fant ut i dag at det er noen som utfører TUL i byen jeg bor i, til 1100 kr. Kjører jeg halvannen time til Trondheim, så jeg noen som tar 1580kr :eek: (og noen som tar litt mindre, men ikke så "lite" som de tar her).
Hvis det er på innherred så er hun veldig flink altså. Anbefales! Jeg skal dit når jeg får somlet meg til å bestille time.

Her er det 700kr før uke 12 og 900kr etter, men litt mer hvis man ønsker 3D osv :) i Stavanger

Heldige dere! Her betalte jeg 1850 på aleris. Altfor ALTFOR dyrt!!

Her koster det fra 1100 i uke 6-7 og rundt 1500 fra uke 11-12.

Her koster det 1000 kr før uke 13. Usikker hva det koster etter

Jeg har tatt ultralyd i oslo og i stavanger. I stavanger/sandnes var det billigste jeg fant 700kr og i oslo og viken var det billigste jeg fant oslo til 1395kr.

Hvor går du?❤️

Dette er i Mosjøen :) lite ledig kapasitet der dog, skulle veldig gjerne hatt en UL neste uke - men det er det ikke mulighet for. Må reise noen timer for neste mulighet ><

Betalte 900kr i Stavanger på jm klinikk mener jeg var rett over 12 uker

Jeg synes ikke bildekvaliteten på Oslo city var så god. Var der en gang i uke 7 i mitt første svangerskap og ultralyden jeg hadde et annet sted i uke 6 viste mye mer detaljer. Ikke får man ekstrating som video og hjertelyd på sendt direkte til mobilen som man får andre steder i byen :)

Back
Topp