TUL overstått

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Det var så utrolig gøy å se! Kjempe fin baby ❤️ alt var prefekt. Termin stemte ganske nøyaktig :)

Å jordmor var veldig sikker på at det var ei lita jente :D noe som passer veldig fint siden vi har en gutt fra før ❤️❤️

En stk kjempe stolt pappa, som var med på første ultralyd i dag :D

Gratulerer :D Og så herlig med ei lita frøken! Var ikke det det du trodde? :)

Gratulerer :D Og så herlig med ei lita frøken! Var ikke det det du trodde? :)

Var en følelse på det :) jeg drømte flere ganger at det ble en jente også.

Veldig stas :D et klart et lite pølsebrød mellom beina, ikke en tut ;)

Var en følelse på det :) jeg drømte flere ganger at det ble en jente også.

Veldig stas :D et klart et lite pølsebrød mellom beina, ikke en tut ;)
Artig! Her har jeg drømt at det blir en lillebror, men på tidlig ul-bildet kan det se ut som ei jente (ut i fra nub-theory) :) Så blir spennende å se :)

Artig! Her har jeg drømt at det blir en lillebror, men på tidlig ul-bildet kan det se ut som ei jente (ut i fra nub-theory) :) Så blir spennende å se :)

Nub hva forno? Hva er det??

Er alltid like spennende det der! Nå er jeg livredd for at de skal si på ordinær ul at det er gutt :P

Nub hva forno? Hva er det??

Er alltid like spennende det der! Nå er jeg livredd for at de skal si på ordinær ul at det er gutt :p
"Noe" man ser på ultralyd rundt uke 12 :p Noe med hvordan nuben står i forhold til ryggraden som kan indikere kjønn :)

Haha, med jente er det vel alltid en sjans for at de tar feil, selv på oul :p Men mest sannsynlig er det jo en jente! :)

"Noe" man ser på ultralyd rundt uke 12 :p Noe med hvordan nuben står i forhold til ryggraden som kan indikere kjønn :)

Haha, med jente er det vel alltid en sjans for at de tar feil, selv på oul :p Men mest sannsynlig er det jo en jente! :)

Åja :P haha.. Aldri hørt om.
Har hørt de oftere tar feil av jente vs gutt :) så blir jo litt nervøs. Men så tydelig to kjønnslepper og en sprekk. Var ikke sånn det var på sønnen min ;)

Åja :p haha.. Aldri hørt om.
Har hørt de oftere tar feil av jente vs gutt :) så blir jo litt nervøs. Men så tydelig to kjønnslepper og en sprekk. Var ikke sånn det var på sønnen min ;)
Haha, nei, noen ganger er det jo virkelig ingen tvil og det kan jo høres sånn ut her :D

Her også sa de jente på TUL, jeg som var bombesikker på gutt :D koselig med en liten jente <3

Hehe, jeg ble også kjempe overraska. Var så forberedt på gutt! Da det er såå himla mange gutter i familien :) men neida. Var ikke noe tvil! Kjempe stas med jente syns jeg :D

Back
Topp