Tul og to bankende hjerter

Kan jeg spørre når du testet positivt? Lurer selv på om det kan være to hos meg. Fikk også veldig tidlig test. Fikk første positive 7 dpo på utvannet kveldsurin. Og fikk 3+ allerede 18dpo altså 4+4
Kunne skimte d allerede 5 dpo, men fikk skikkelig positiv 7 dpo. Digital 1-2 når jeg prøvde 9 dpo, og 2-3 14 dpo. Har ikke prøvd flere digitale enn disse to. Hvor langt er du på vei? [emoji4]

Kunne skimte d allerede 5 dpo, men fikk skikkelig positiv 7 dpo. Digital 1-2 når jeg prøvde 9 dpo, og 2-3 14 dpo. Har ikke prøvd flere digitale enn disse to. Hvor langt er du på vei? [emoji4]

Jeg fikk også 1-2 9 dpo og 2-3 12 dpo. Og 3+18 dpo. Så syns de steg kjapt.

I følge mensentermin er jeg 6+5 i dag. Men el kom mye seinere enn normalt denne gangen. Gratulerer så mye med tvillinger :)

Da kan d jo godt være at det er flere der inne [emoji6] blir spennende å se. Skal du ha tul?

Jepp. Jeg skal på mandag. Så det blir spennende. Er mye mer trøtt denne gangen enn jeg har vært tidligere. Legger meg kl 21 om kvelden. I tillegg må jeg ha i hvertfall 2 hviler på dagen. Aldri hatt det før. Kvalmen var gale en stund. Men den har faktisk gitt seg igjen av en eller annen merkelig grunn

Gratulerer :) Skjønner det sånn fra tvillinggravide at det er vanlig at hjertene har ulike frekvens, og at det ene gjerne er raskere enn det andre uten at det er noe galt med noen av de.

Jepp. Jeg skal på mandag. Så det blir spennende. Er mye mer trøtt denne gangen enn jeg har vært tidligere. Legger meg kl 21 om kvelden. I tillegg må jeg ha i hvertfall 2 hviler på dagen. Aldri hatt det før. Kvalmen var gale en stund. Men den har faktisk gitt seg igjen av en eller annen merkelig grunn
Gleder meg til å høre [emoji4] jeg er også mer trøtt enn jeg var med første. Og med første var jeg ekstremt kvalm døgnet rundt til uke 15, nå kommer det og går litt. Så alt er annerledes :-) mn de sier jo at ingen svangerskap er lik.

Gleder meg til å høre [emoji4] jeg er også mer trøtt enn jeg var med første. Og med første var jeg ekstremt kvalm døgnet rundt til uke 15, nå kommer det og går litt. Så alt er annerledes :-) mn de sier jo at ingen svangerskap er lik.

Men jeg er helt skutt spesielt etter jeg har spist. Må ha en kvil etter hvert måltid jeg spiser [emoji23][emoji23][emoji23]

Gratulerer med to spirer! [emoji7] Betyr det at det er eneggede når de ligger i samme sekk? Spennende! [emoji5][emoji171][emoji170]

Gratulerer med to spirer! [emoji7] Betyr det at det er eneggede når de ligger i samme sekk? Spennende! [emoji5][emoji171][emoji170]
Tusen takk [emoji173] vet ikke hvordan d der er, og tror ikke vi vet sikkert før etter fødselen. Men d er toeggede tvillinger som er arvelig, og det har vi ikke på noen av sidene våre. Så er vel kanskje størst sjanse for eneggede? Men jeg aner egentlig ikke :-P

Back
Topp