Tul og to bankende hjerter

Ønsker_andre_♡

Glad i forumet
Var på tul for tredje gang etter at de ikke så noe første gang. Tok utvendig i dag 7+4 og det var to og to bankende hjerter. Men det ene hjertet så ikke ut til å slå like fort som det andre. Så nå er jeg livredd for å miste en av mine små. Skal tilbake om 3 uker for å se om alt er bra.
e997f61616323153efdda4fc5998f13e.jpg

Gratulerer så mye med to spirer! Håper begge klarer seg :)

Åh gratulerer så mye med to små:Heartred:Heartred Håper begge spirene holder seg der de skal fram til desember:D det var jo noen andre her som skreiv om tul der hjerte slo sakte, og at det var vanlig når det nylig hadde begynt å slå:)

Tusen takk alle sammen [emoji173] håper virkelig at begge er der når vi skal tilbake til ul om 3 uker! Vi er livredd tanken om å få to, særlig siden vi har ei som ikke rekker å bli to år en gang før de ev kommer. Men samtidig er vi overlykkelig!

Så koselig med 2 små [emoji813]red
Håper begge klarer seg:) Hadde du misstanke om 2?
Hadde ikke mistanke nei :-P har ei svigersøster som har spøkt med d. Men slo bort den tanken siden vi ikke har noen i familien med tvillinger. Men jeg fikk positive tester tidlig, så nå skjønner jeg jo hvorfor. Og gyn sa før ul at han trodde det var tvillinger pga hcg-nivået mitt. Har aldri selv blitt fortalt hva de ligger på, bare at de steig. Jeg sa til gyn at sånn spøker man ikke med [emoji23] men joda, han fant to

Så flott med to små spirer! :D Satser på at begge to blir med helt frem til Desember. Sender deg en stor klem! :Heartred

Hadde ikke mistanke nei :-P har ei svigersøster som har spøkt med d. Men slo bort den tanken siden vi ikke har noen i familien med tvillinger. Men jeg fikk positive tester tidlig, så nå skjønner jeg jo hvorfor. Og gyn sa før ul at han trodde det var tvillinger pga hcg-nivået mitt. Har aldri selv blitt fortalt hva de ligger på, bare at de steig. Jeg sa til gyn at sånn spøker man ikke med [emoji23] men joda, han fant to

Kan jeg spørre når du testet positivt? Lurer selv på om det kan være to hos meg. Fikk også veldig tidlig test. Fikk første positive 7 dpo på utvannet kveldsurin. Og fikk 3+ allerede 18dpo altså 4+4

Back
Topp