Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får dere TUL gjennom lege? Får ikke legetime før jeg er 14+4, og når jeg spurte om henvisning til TUL fikk jeg svar om å ta det opp på legetimen.....
HaukelandTil dere som har fått time til begge deler, hvilke sykehus skal dere på? Og er de lokale eller regionale?
Jeg skal på St. Olavs, og har kun fått innkalling til TUL når jeg er 12+5. Nå vet jeg at St. Olavs river av seg håret med helseplattformen, men det er interessant å se hvor store forskjeller det er på sykehusene![]()
Det blir jo for sent. Ring legekontoret igjen og si at du må ha en tidligere time. Ville ikke gått senere enn uke 10 ihvertfall, så du er sikker på å rekke å få TUL.Får dere TUL gjennom lege? Får ikke legetime før jeg er 14+4, og når jeg spurte om henvisning til TUL fikk jeg svar om å ta det opp på legetimen.....
Det blir jo for sent. Ring legekontoret igjen og si at du må ha en tidligere time. Ville ikke gått senere enn uke 10 ihvertfall, så du er sikker på å rekke å få TUL.