TUL og OUL

Team M

Forelsket i forumet
Novemberbarna 2021
Septemberskattene 2023
Andre som også har fått timene tett? Det skiller nøyaktig 5 uker mellom de ultralydene. Begge timene er tirsdager og.
Skal vel når jeg er 13+2 og 18+2.

Kjekt å få time til begge to samtidig iallefall, så vet jeg når ting skal skje.

6 uker mellom mine, 11+0 og 17+0. Fikk det tidlig på begge to, får ikke håpe det gjør at man ikke får sett viktige ting etc.

Til dere som har fått time til begge deler, hvilke sykehus skal dere på? Og er de lokale eller regionale?

Jeg skal på St. Olavs, og har kun fått innkalling til TUL når jeg er 12+5. Nå vet jeg at St. Olavs river av seg håret med helseplattformen, men det er interessant å se hvor store forskjeller det er på sykehusene :)

Kongsvinger sykehus skal jeg, lite lokalt sykehus. Fikk innkallelse samme dag jordmor sendte henvisning i uke 5 :happy:

Til dere som har fått time til begge deler, hvilke sykehus skal dere på? Og er de lokale eller regionale?

Jeg skal på St. Olavs, og har kun fått innkalling til TUL når jeg er 12+5. Nå vet jeg at St. Olavs river av seg håret med helseplattformen, men det er interessant å se hvor store forskjeller det er på sykehusene :)
Jeg skal på Ahus, fikk innkallelse dagen etter legen søkte og fikk vite begge timene samme dag.

Jeg synes jeg har fått oul ganske sent.
TUL 13 +3
OUL 20 + 6
Jeg fikk så sen OUL sist gang. Da ba jordmor meg om å ringe sykehuset å høre om det var mulig å få noe tidligere for hun syntes det var litt seint. Sykehuset var enige i at det egentlig var en sen time så fikk komme et par uker tidligere enn va innkallingen sa. Så kan være en mulighet å gjøre det :)

Jeg har fått TUL på St.Olavs når jeg er 12+6, så kanskje våre tidspunkt er standard hos dem?

Jeg fikk så sen OUL sist gang. Da ba jordmor meg om å ringe sykehuset å høre om det var mulig å få noe tidligere for hun syntes det var litt seint. Sykehuset var enige i at det egentlig var en sen time så fikk komme et par uker tidligere enn va innkallingen sa. Så kan være en mulighet å gjøre det :)
Takk for tipset, da skal jeg ringe inn for å sjekke om jeg kan få tidligere time

Jeg har fått TUL på St.Olavs når jeg er 12+6, så kanskje våre tidspunkt er standard hos dem?
Kanskje det! Gir jo også litt mening med tanke på å få sett mest mulig i forhold til utvikling! Spent på når innkallelse til OUL blir da..

Fikk TUL i 12+5 og OUL i 19+5 :happy: Ser for meg at tiden i mellom kommer til å virke evig lang :facepalm:

Heldige som har fått begge! Fikk innkalling i dag, men kun til TUL som blir 12+5

Samme her. Kun innkalling til TUL på St.Olavs foreløpig

Jeg har TUL 13+2 og OUL 19+4 på ahus. Fikk timene en dag etter at jeg var hos legen.

Får dere TUL gjennom lege? Får ikke legetime før jeg er 14+4, og når jeg spurte om henvisning til TUL fikk jeg svar om å ta det opp på legetimen.....

Back
Topp