TUL og OUL

Trultemor88

Gift med forumet
JuniJubel2021
Er det noen som har opplevd at termin satt på tul og den man får på oul stemmer overens?

Var på tul i går og var 12+5,ble satt frem til 13+5.. 13+5 stemmer mer med min syklus og eggløsning :)
 
Er det noen som har opplevd at termin satt på tul og den man får på oul stemmer overens?

Var på tul i går og var 12+5,ble satt frem til 13+5.. 13+5 stemmer mer med min syklus og eggløsning :)
Ja, fikk samme dato som tidlig ul på den ordinære i forrige svangerskap :)
 
Stemt begge ganger her med mine første. Menstermin er 13+4 men fikk min som jeg regnet ut som er 13 uker idag, vil tro det er er den som får stå på oul også :Heartpink
 
I første svangerskap stemte mensenterminen, fødte akkurat på dagen faktisk. 2 dager før OUL-termin. Men det er jo ganske så tett. fikk termin 4.juni på TUL og menstermin sier 7.juni. Så er spent på hvilken dag jeg føder nærmest denne gangen :)
 
I første svangerskap stemte mensenterminen, fødte akkurat på dagen faktisk. 2 dager før OUL-termin. Men det er jo ganske så tett. fikk termin 4.juni på TUL og menstermin sier 7.juni. Så er spent på hvilken dag jeg føder nærmest denne gangen :)
Så spennende da :)
 
Har ikke vært på OUL enda. Men til meg er det en ukes forskjell på menstermin og hvis jeg regner etter eggløsning.
Eggløsningsberegningen har stemt med målene på tidlig UL hver gang og jeg har hatt ukentlig ultralyd fra uke 7-13:)
 
Back
Topp