TUL? Og kortid?

Hulder

Forumet er livet
August 2018
Vårspirene 2021
Har bestemt oss for TUL denne gangen, for å roe galskapen. Hadde MA i veke 10 i vår (fosteret var 9+1), og vil gjerne ha TUL rundt den tida (veke 10-12). Men lurer også på ein før den tid, for å få bekrefta liv, samt berekna termin (har tydeligvis lang syklus). Nokon forslag til kortid?

Har aldri vært gjennom dette før, så jeg vet jaggu ikke, men leser jo rundt omkring at man ser hjertet banke fra uke 6-7.

Jeg har selv en time når jeg er 10+3, men lurer på om jeg skal flytte den til litt senere. Etter å ha lest litt får jeg inntrykk av at man ikke kan se tydelige avvik da, og jeg vil jo gjerne høre om babyen er (tilsynelatende) frisk!

Jeg skal 12+2 for jeg håper det er passe om jeg er litt mindre på veg enn antatt i følge mens termin:)
Jeg vil også kunne se mest mulig;)

Sniker fra mai. Så hyggelig at du også er gravid igjen [emoji173]️ Mener vi gikk gjennom MA samtidig sist. Jeg hadde en TUL 7+3 for å få bekreftet liv og så har jeg bestilt en privat 11+6 for å dobbeltsjekke at alt fortsatt ser bra ut [emoji4] Nervene ble litt frynsete etter opplevelsen sist gang.

Jeg skal på TUL uke 7 for å bekrefte liv og for å se om det er en eller to.. redd for å få tvillinger[emoji85]

Hvis du har lang syklus så ville jeg ha venta til etter uke 6. Kanskje nærmere uke 8? Spørs hvor lang syklus du har. Tenker at du da kanskje slipper å oppleve å være kort på vei og at hjertet ikke slår enda. :)

Sniker fra mai. Så hyggelig at du også er gravid igjen [emoji173]️ Mener vi gikk gjennom MA samtidig sist. Jeg hadde en TUL 7+3 for å få bekreftet liv og så har jeg bestilt en privat 11+6 for å dobbeltsjekke at alt fortsatt ser bra ut [emoji4] Nervene ble litt frynsete etter opplevelsen sist gang.

Ja, huskar deg, stas at vi begge er gravide att! :) Trur eg satsar på samme opplegg som deg..frynsete nerver indeed :dead: Mannen har trua, mens eg går rundt her som ein dommedagsprofet. Vil ha TUL, men er samtidig livredd. Huskar berre den frå mai, når eg såg eit altfor stille lite frø. Kan nesten ikkje sjå for meg at eg skal få positivt svar. Kan bli nokon laaaaange veker fram mot jul og den o store 12+0..:inpain:

Hvis du har lang syklus så ville jeg ha venta til etter uke 6. Kanskje nærmere uke 8? Spørs hvor lang syklus du har. Tenker at du da kanskje slipper å oppleve å være kort på vei og at hjertet ikke slår enda. :)

Tippar eg ligge ca ei veke etter det som bli estimert etter siste mens. Har hacka preggis-app'n så den viser (antatt) reell veketal. Vil prøve å komme meg ein plass mellom 7-8 ja..og så ny mellom 10-12.

Går det an å få ein liten kikk kvar veke..? :bag:

Har no bestilt time i starten av november, skal vere omtrent 8 veker. La oss håpe eg kjem så langt, at frøet då har eit ivrig lite hjerte, og at alt ellers ligg godt til rette :smiley-angelic001

Sniker fra desember.

Vi bestemte oss for organrettet i uke 12-13 med èn gang men ville ha en før det også for å se at det var liv og tok derfor så tidlig som mulig (så og si) 7+5. Jeg så ingen grunn til å vente så lenge som til uke 9-10 når vi likevel skulle ha i uke 12-13. Hadde vi bare skulle hatt èn, derimot, ville vi nok tatt rundt da, altså midt på.

Ja, huskar deg, stas at vi begge er gravide att! :) Trur eg satsar på samme opplegg som deg..frynsete nerver indeed :dead: Mannen har trua, mens eg går rundt her som ein dommedagsprofet. Vil ha TUL, men er samtidig livredd. Huskar berre den frå mai, når eg såg eit altfor stille lite frø. Kan nesten ikkje sjå for meg at eg skal få positivt svar. Kan bli nokon laaaaange veker fram mot jul og den o store 12+0..:inpain:
Var helt nervevrak da vi var der 7+3, satt og gråt på venterommet og var helt overbevist om at det enten ikke var noe der eller at det ikke var liv, ble ikke akkurat mindre tårer da vi fikk se hjertet [emoji173]️ Ukene fram til den første sneglet seg avgårde, men mellom de to har det gått overraskende fort, skal på neste førstkommende torsdag. Håper ventetiden ikke føles alt for lang og at du også får se et bankende hjerte denne gangen [emoji173]️

Sniker fra desember.

Vi bestemte oss for organrettet i uke 12-13 med èn gang men ville ha en før det også for å se at det var liv og tok derfor så tidlig som mulig (så og si) 7+5. Jeg så ingen grunn til å vente så lenge som til uke 9-10 når vi likevel skulle ha i uke 12-13. Hadde vi bare skulle hatt èn, derimot, ville vi nok tatt rundt da, altså midt på.

Huskar deg frå Desember 17 :happy: Ja, ville ha så tidlig som mulig egentlig, men dei på privat-klinikken sa eg helst burde drøye til rundt veke 8. Så satsa på det..tar nok samme opplegget som deg, med ny rundt veke 12. Kostar jo litt, men det er minimalt ift kva det kostar psyken min å gå rundt å lure :nailbiting:

Huskar deg frå Desember 17 :happy: Ja, ville ha så tidlig som mulig egentlig, men dei på privat-klinikken sa eg helst burde drøye til rundt veke 8. Så satsa på det..tar nok samme opplegget som deg, med ny rundt veke 12. Kostar jo litt, men det er minimalt ift kva det kostar psyken min å gå rundt å lure :nailbiting:

Ja, ikke sant. Jeg er helt enig og synes det var verdt hver krone. Det er vel fra 7+0 som anbefales, egentlig, vi så i hvert fall "nok" 7+5 :)

Jeg var på tul igår 6+6 for å bekrefte liv. Fikk se to små [emoji33]

Oi! Skjønner det var et lite sjokk ja, men det kommer nok til å gå kjempefint! Da får du ekstra oppfølging og de kommer til å få så mye glede av hverandre [emoji4] kan man se så tidlig om de er eneggede eller toeggede?

Back
Topp