TUL og HCG

Remo88

Forelsket i forumet
Junilykke 2022
Oktoberfest 2024 ❤️
Om det er flere som meg som er ny i dette eventyret, og blir stresset av å lese kommentarer her inne om riktig nivå på hcg og lignende, så vil jeg legge ut en glad-post :)

Hadde SA i august, noe som har ført til litt mer usikkerhet nå. Tok selv HCG sist uke som viste noe lavere nivå enn forventet, tenkte ikke så mye over det før jeg leste kommentarer her inne om at det var dårlig nytt osv.

Siden jeg og sambo møtes kun helger pga ulike jobber, og i september kun annen hver helg, var jeg rimelig sikker på unnfangelse. Merket også eggløsning den fredagen. Men eggene kan gå i dvale eller utvikles litt ulikt, så på TUL i dag viste alt seg å være i skjønneste orden. Hjertet banket og alt var i riktig fasong og størrelse. Gode prognoser. Men jeg ble satt tilbake fra 7+3 til 6+4. Ting kan altså være helt fint selv om man ikke passer inn i statistikkene <3

Vedlegg

• 65ECAB5E-C66E-4756-AD70-E2FD8942C383.jpeg
    65ECAB5E-C66E-4756-AD70-E2FD8942C383.jpeg
    42,3 KB · Visninger: 75
Det forklarer også hvorfor ukesindikator ikke viser som forventet bestandig, kroppen følger ingen oppskrift tydeligvis ;)

Så fint at du deler! Viktig å vise at man ikke må være innenfor «normalen» for at ting skal gå bra❤️

Gratulerer!

Vil også bare påpeke at dette med å bli satt tilbake på TUL heller ikke er noe å bekymre seg for for de som blir det. Vår lille ble målt nesten ei hel uke kortere på UL 7+0 (målt til 6+2) og med hjerterytme helt helt nederst på normalområdet. Var IVF så tidspunkt for befruktning var jo absolutt sikkert for oss, og på alle ultralyder etter det har hun målt helt spot on der hun skal være, senest på OUL forrige uke.

Gratulerer!

Vil også bare påpeke at dette med å bli satt tilbake på TUL heller ikke er noe å bekymre seg for for de som blir det. Vår lille ble målt nesten ei hel uke kortere på UL 7+0 (målt til 6+2) og med hjerterytme helt helt nederst på normalområdet. Var IVF så tidspunkt for befruktning var jo absolutt sikkert for oss, og på alle ultralyder etter det har hun målt helt spot on der hun skal være, senest på OUL forrige uke.
Så bra :) ja utviklingen vil sikkert variere fra person til person. Godt å vite at man ikke alltid må passe inn i grafen for at ting skal gå bra :)

Så fint med gode nyheter! Det var godt å høre :D

Det er nok like mange historier alle veier, så helt umulig å spå.. Hos noen har noe betydd starten på slutten, og noen har det ikke hatt noen betydning igjen, så vanskelig å sammenligne. Det viktigste for deg er at alt er bra akkurat nå :Heartred

Så godt med ei positiv tilbakemelding. Eg har ikkje noko forhold til endringer så tidleg i svangerskapet, men begge jentene mine har vært midt på normalen på OUL og har vokse seg opp til 90% på vekt og lengde i løpet av siste halvdel. Så det er store forskjeller for alle og undervegs i svangerskapet også.

Back
Topp