TUL nedtelling

2 dager [emoji7]
 
6 dager
 
Har tul i morgen og er SÅ spent. De siste dagene har stort sett alle symptomer forsvunnet. Krysser fingrene for bankende hjerte, men kjenner at jeg er litt urolig....

Masse lykke til! Hvor langt på vei er du? Jeg skal også idag (tul nr 2 da). Hos meg har også mye av symptomene forsvunnet de siste dagene så kjenner jeg er ganske bekymret idag [emoji15] Men såvidt jeg har forstått så er det ikke unormalt med variasjon i symptomene, men man blir jo så bekymret likevel.
 
Masse lykke til! Hvor langt på vei er du? Jeg skal også idag (tul nr 2 da). Hos meg har også mye av symptomene forsvunnet de siste dagene så kjenner jeg er ganske bekymret idag [emoji15] Men såvidt jeg har forstått så er det ikke unormalt med variasjon i symptomene, men man blir jo så bekymret likevel.

Du har så rett, symptomene kommer og går, også kødder hormonene det til i hodet Jeg er 9+0 i dag og super spent! Lykke til du også! Gleder meg til å høre hvordan det går med deg også!
 
3 dager igjen. Så spent [emoji173]️
 
Var hos gyn og så et bankende hjerte 6+4 (var der opprinnelig for celleprøve), og har bestilt ny TUL når jeg er 12+0 i dag. 26/6, så 20 dager igjen!
Så herlig[emoji7]
 
8 dager så spent. lurer på om utregningen min stemmer [emoji23]
 
2 dager igjen, er så spent[emoji1319][emoji85]
 
1 dag igjen til tul nr 2[emoji177]
 
Her ble første tul plutselig i morgen i stedet for uke 12 pga blødninger.så håper virkelig vi får se liv der inne i morgen:Heartred
 
Back
Topp