Lurer jeg på også.. håper det gikk braHvordan gikk det på ny UL?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer jeg på også.. håper det gikk braHvordan gikk det på ny UL?
Hvordan gikk det på ny UL?
Det gikk ikke så bra, ble konstantert MA. Så nå har jeg akkurat vært igjennom en medisinsk abort som er det verste jeg noen gang har gjort, både fysisk og psykisk. Livet er hardt og brutalt men gir ikke opp babydrømmen</3
Huff, så trist Føler med deg, det er vondt. Ta godt vare på deg selv. Håper du har god støtte rundt deg.Det gikk ikke så bra, ble konstantert MA. Så nå har jeg akkurat vært igjennom en medisinsk abort som er det verste jeg noen gang har gjort, både fysisk og psykisk. Livet er hardt og brutalt men gir ikke opp babydrømmen</3
Det gikk ikke så bra, ble konstantert MA. Så nå har jeg akkurat vært igjennom en medisinsk abort som er det verste jeg noen gang har gjort, både fysisk og psykisk. Livet er hardt og brutalt men gir ikke opp babydrømmen</3
Åh så trasig å høre :/ <3Det gikk ikke så bra, ble konstantert MA. Så nå har jeg akkurat vært igjennom en medisinsk abort som er det verste jeg noen gang har gjort, både fysisk og psykisk. Livet er hardt og brutalt men gir ikke opp babydrømmen</3