TUL - kjønn?

Vet ikke hvor riktig det er heller.. men virker som de gjetter en del riktig. Men så har man jo kun 2 alternativer og da:joyful: når skal du på ny ul?

Jeg skal ikke på noen før ordinær, 11 august :p
Ingenting som tyder på at noe er i veien med fosteret, så da har jeg andre ting å bruke 1200kr på :hilarious:
 
Jeg skal ikke på noen før ordinær, 11 august :p
Ingenting som tyder på at noe er i veien med fosteret, så da har jeg andre ting å bruke 1200kr på :hilarious:
Ser den :joyful: på de 2 første brukte jeg ikke en krone på noe sånt:happy: nå er jeg blitt helt skrullete, vært på 2 tidlige ultralyder og bestilt NIPT til 7300:nailbiting::inpain:
 
Ser den :joyful: på de 2 første brukte jeg ikke en krone på noe sånt:happy: nå er jeg blitt helt skrullete, vært på 2 tidlige ultralyder og bestilt NIPT til 7300:nailbiting::inpain:

Åå hjelp!
Det er mye penger :p
Jeg har brukt lik mengde penger på mine svangerskap, men med første hadde jeg ikke TUL da hadde jeg 3D ultralyd senere heller. Også i nr 2 og 3 har jeg hatt TUL i stedet for 3D. Syns det ga meg mer :)
 
Fra UL 13+3.
Jordmor mente dette tydelig var to gutter. Usikker på om jeg skal begynne smått å handle inn litt guttetøy eller om jeg skal holde meg til etter OUL.

Hva tror dere, basert på bildene?:D
 

Vedlegg

  • 2E3A8E7A-9726-49EC-A8C6-08D97534665F.jpeg
    2E3A8E7A-9726-49EC-A8C6-08D97534665F.jpeg
    24,1 KB · Visninger: 114
  • 7550B339-3356-4503-84A4-A7D0C7445225.jpeg
    7550B339-3356-4503-84A4-A7D0C7445225.jpeg
    50,2 KB · Visninger: 108
Fra UL 13+3.
Jordmor mente dette tydelig var to gutter. Usikker på om jeg skal begynne smått å handle inn litt guttetøy eller om jeg skal holde meg til etter OUL.

Hva tror dere, basert på bildene?:D
Jeg syns det ser ut som to gutter, basert på den lille «tutten» som stikker opp:Heartblue:Heartblue
 
Fra UL 13+3.
Jordmor mente dette tydelig var to gutter. Usikker på om jeg skal begynne smått å handle inn litt guttetøy eller om jeg skal holde meg til etter OUL.

Hva tror dere, basert på bildene?:D
Kan se ut som det ja:happy:
 
Jeg ser også det :) såååå fine bilder ❤️❤️
 
Jeg var på ultralyd i går (13+2) hun sa hun trodde det var gutt, men følte ikke at hun var sikker så klarer ikke helt å tro på det... Eller så er det fordi jeg har en knapp på jente denne gang:confused013:dance008 i dont know...

Men alt var som det skulle og det er en frisk og fin baby så den er hjertelig velkommen gutt som jente:love017:Heartblue:Heartpink
 
Fra UL 13+3.
Jordmor mente dette tydelig var to gutter. Usikker på om jeg skal begynne smått å handle inn litt guttetøy eller om jeg skal holde meg til etter OUL.

Hva tror dere, basert på bildene?:D
Så fine bilder! Ser litt guttete ut de der ja :)
 
Back
Topp