TUL - kjønn?

Blomme

Blir kjent med forumet
Snøkrystallene2021❄️
Hei!
Har noen av dere fått vite kjønn på tidlig ultralyd? Forrige gang fikk vi vite at det var 80% sikkert at det var jente (11+5) og det stemte! Denne gangen (12+4) sa de 90% sikkert Likevel presiserte de at de kan ta feil, og jeg blir så spent!

Jeg var 13+0, da sa hun at hun ikke kunne de det. Men jeg syns ikke det virket som hun prøvde veldig hardt heller.. Hun kunne se det på lillebror når jeg var 12+ noe..

Sist gang jeg var på tul sa hun bare at det var alt for tidlig å se. Prøvde ikke engang.. gjorde ikke noe egentlig. Men denne gangen vil jeg gjerne vite så tidlig som mulig tror jeg!

Fikk vite det i uke 13 sist, det stemte. Har fått vite med 90% sannsynlighet på TUL i uke 12+3 denne gangen, så spent på om det blir riktig :happy:

Vi var på tul 11+3, jordmor sa at hun trodde det var en jente. Fikk svar på NIPT testen forrige uke og hun hadde rett, er en jente vi venter!

Er sååå spendt.. jeg skal på tul og håper så inderlig at vi får vite kjønnet :D skal 13+/2-3

Hvordan funket den NIPT testen? Hvor mye fikk dere vite?
Vi tok kun den standard testen som tester for trisomier og kjønns-kromosomavviker og fetal fraktion (høye verdier her kan også si noe om avvik hos fosteret) samt kjønn. Vi fikk da svar med lav risiko, og mindre enn 1/10000 sjanse for avvik.
Veldig fornøyd med behandlingen og en ekstra trygghet å vite hva man skal forberede seg på.

Så spennende! Vil du si hvor du var? Og (gjennom) hvor tok du NIPT-test? :)
Vi fikk kit i posten fra Sverige, bestilte fra denne siden: https://nipt-analys.se/. Tok blodprøve hos fastlegen, men etter jeg hadde sendt avgårde kitet stoppet det opp et sted og de fikk ikke prøvene. Vi fikk da tilbud om et nytt kit(uten kostnad), men iom at jeg var så langt på vei (11+2 når de ringte) og vi ville ha svar før vi fortalte familie så dro vi til Strømstad og tok prøvene der. Slapp heldigvis karantene da vi kun hadde tatt denne testen. Fikk svar etter kun 4 arbeidsdager.

Var på TUL i går, med en lite samarbeidsvillig mini i magen Ryggen til, eller lå med siden mot oss, så vi valgte å ikke lete for nøye! Blir mer spennende på OUL!

Jeg fikk ikke vite, 12+5. Men ut i fra videoklippene har jeg hatt mixede gjettinger på Nub teori, men med litt fler på gutt. Vi har bestilt Utvidet NIPT test, så spent på å få vite kjønnet da:happy:

Jeg fikk ikke vite, 12+5. Men ut i fra videoklippene har jeg hatt mixede gjettinger på Nub teori, men med litt fler på gutt. Vi har bestilt Utvidet NIPT test, så spent på å få vite kjønnet da:happy:

Hva?! Trodde vi var enige på nub at din var jente :hilarious:

Hva?! Trodde vi var enige på nub at din var jente :hilarious:
Haha, vet.. Men sendte den inn på et par sånne sider.. og da mener de at den heller mot gutt:( jeg har fremdeles et lite håp om jente.. men tror nok vi tilføyer gutteklubben, har 2 fra før :dummy: jeg syns det er vanskelig, da noen sine guttenuber går rett opp mens andre heller litt..

Her er et annet bilde enn det opprinnelige skjermbilde i den chatten:rolleyes:

9B7714D3-CB25-4058-B0E8-4A1FBB51B243.jpeg

Haha, vet.. Men sendte den inn på et par sånne sider.. og da mener de at den heller mot gutt:( jeg har fremdeles et lite håp om jente.. men tror nok vi tilføyer gutteklubben, har 2 fra før :dummy: jeg syns det er vanskelig, da noen sine guttenuber går rett opp mens andre heller litt..

Her er et annet bilde enn det opprinnelige skjermbilde i den chatten:rolleyes:

Vis vedlegget 330130

Hmm det var ikke lett nei! Jeg har også ett håp om jente, men tror egentlig gutt her også. Fikk bare litt håp når de mente etter nub teori at det var jente :P

Hmm det var ikke lett nei! Jeg har også ett håp om jente, men tror egentlig gutt her også. Fikk bare litt håp når de mente etter nub teori at det var jente :p

Vet ikke hvor riktig det er heller.. men virker som de gjetter en del riktig. Men så har man jo kun 2 alternativer og da:joyful: når skal du på ny ul?

Back
Topp