Tul imorgen...

AnneS

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Imorgen skal vi på tul og jeg begynner å få skikkelig angst nå! Jeg har bare en dårlig magefølelse, livredd for at det ikke er liv... Det er så enkelt å si til andre at sjansen for at det går bra er større enn at det går dårlig, men jaggu ikke lett å si til seg selv :nailbiting:

Imorgen skal vi på tul og jeg begynner å få skikkelig angst nå! Jeg har bare en dårlig magefølelse, livredd for at det ikke er liv... Det er så enkelt å si til andre at sjansen for at det går bra er større enn at det går dårlig, men jaggu ikke lett å si til seg selv :nailbiting:
Det er nok veldig normalt å få nerver før TUL, men jeg krysser fingrene og håper at du får se en sterk og frisk liten spire ❤️ Lykke til!

Nei, det er jammen ikke lett å tenke det når det gjelder en selv! Lykke til, det kommer til å gå fint ❤️

Føle me deg der! Har time på fredag og eg er mildt sakt livredd! [emoji85] Men prøv å ikkje stress, det hjelper ihvertfall ikkje[emoji6] krysser alt for at det går rette veien for oss alle[emoji4]
Masse lykke til![emoji173]

Masse lykke til. Går nok helt fint. Om noen uker så bekymrer man seg over noe helt annet igjen

Lykke til [emoji173]️

Back
Topp