TUL idag

Frk. Drops

Betatt av forumet
Marshmallows2021
Var på tidlig ultralyd idag og fikk se et lite bankende hjerte :Heartred
Men synes d er så rart jeg ble satt 1 uke tilbake, er egentlig 6+6 uker idag. Jeg vet når jeg hadde sex (4 juni) og EL rundt 5-6 juli. Siste mens var 22 mai. Fikk positiv test 14 juli. Da var jeg 3+2 uker.
Men kan d være feil beregnet på ultralyd så tidlig? Skal tilbake igjen om 5 uker på ny ultralyd
 
Hurra for bankende hjerte! Ikke uvanlig at målingen blir feil så tidlig. Det kan også hende utviklingen går litt saktere i starten, det kan gå i rykk og napp.
 
Var på tidlig ultralyd idag og fikk se et lite bankende hjerte :Heartred
Men synes d er så rart jeg ble satt 1 uke tilbake, er egentlig 6+6 uker idag. Jeg vet når jeg hadde sex (4 juni) og EL rundt 5-6 juli. Siste mens var 22 mai. Fikk positiv test 14 juli. Da var jeg 3+2 uker.
Men kan d være feil beregnet på ultralyd så tidlig? Skal tilbake igjen om 5 uker på ny ultralyd
Sniker
Egget kan bruke lang tid på å feste seg
 
Var på tidlig ultralyd idag og fikk se et lite bankende hjerte :Heartred
Men synes d er så rart jeg ble satt 1 uke tilbake, er egentlig 6+6 uker idag. Jeg vet når jeg hadde sex (4 juni) og EL rundt 5-6 juli. Siste mens var 22 mai. Fikk positiv test 14 juli. Da var jeg 3+2 uker.
Men kan d være feil beregnet på ultralyd så tidlig? Skal tilbake igjen om 5 uker på ny ultralyd
Så fantastisk å få se et bankende hjerte❤️ Satte de deg tilbake til 5+6? Og enda var det mulig å se hjertet? :)
 
Så fantastisk å få se et bankende hjerte❤️ Satte de deg tilbake til 5+6? Og enda var det mulig å se hjertet? :)
Ja synes det er så rart.. Men jeg velger fortsatt å gå etter mensterminen som sier jeg er 6+6 uker. Så får vi se om 5 uker på neste ultralyd :)

Ser jeg har skrevet feil i innlegget mitt. Skal stå EL 5-6 juni, ikke juli :hilarious:
 
Back
Topp