Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi ja skal så klart oppdatere dereDet er obligatorisk å skrive hvordan det går etterpå etter man har skrevet en sånn kommentar haha. Neida, selvfølgelig ikke, men vi krysser alle sammen fingrene for deg Håper det blir en fantastisk opplevelse du får idag
Det skjønner jeg, skal selv på tul på mandag, er superspent, og vet ikke om jeg tør å glede meg eller om jeg skal grue meg (men må ærlig innrømme at jeg gleder meg litt da). Prøver å holde meg nøytral, så slipper jeg evt. å bli så skuffet hvis det er noe. Snakk om å helgardere seg. Håper virkelig at du får gode nyheter idagHihi ja skal så klart oppdatere dere
Såå nervøs nå!
Sånn hadde jeg det også- grugledet meg Lurt å ikke juble FOR mye på forhånd kanskje...Det skjønner jeg, skal selv på tul på mandag, er superspent, og vet ikke om jeg tør å glede meg eller om jeg skal grue meg (men må ærlig innrømme at jeg gleder meg litt da). Prøver å holde meg nøytral, så slipper jeg evt. å bli så skuffet hvis det er noe. Snakk om å helgardere seg. Håper virkelig at du får gode nyheter idag
5,4 mm? Og hun mente 6+5?Tusen hjertelig takk alle sammen
Det tok litt tid før hun fant fostersekken, og de sekundene var laaange...
Men så snudde hun skjermen og viste meg ei lita reke med et bankende hjerte Var ca 5,4 lang, så var litt kortere på vei enn jeg trodde. Men alt var jo usikkert siden sist mens varte i 14 dager.. Hun mente ca 6+5 og terminkalkulatoren sier en uke lenger...
Nå bare krysser jeg fingrene fram til uke 12
Ja hun sa så. Maskinen som la sammen disse tallene sa hun, men at mm var veldig ca når de er så små5,4 mm? Og hun mente 6+5?
Ja har og forstått at det er veldig ca. Hos meg var det bare 4mm og hun sa ca uke 7.Ja hun sa så. Maskinen som la sammen disse tallene sa hun, men at mm var veldig ca når de er så små
Oj! For jeg fant en tabell her nå og da skal 6 mm være 6 uker.Ja har og forstått at det er veldig ca. Hos meg var det bare 4mm og hun sa ca uke 7.
Så virker så de sier veldig forskjellig.
Ja eg har jo tenkt på detta i ettertid for å si det sånt. Men så hun var ganske kjapp og måle. Men var helt rolig og sa Ingenting mer. Å der jeg var, de er ganske flinke . Så tenker jeg bare må være rolig. Eg hadde tenkt og bestilles ein i uke 13 men tror eg må gjøre det før det. Eller nevne det til legen. Så kanskje hun henviser mg?Oj! For jeg fant en tabell her nå og da skal 6 mm være 6 uker.
https://helse-bergen.no/seksjon/Kvinneklinikken/Documents/Ultralydkurs vekst Doppler/Biometrihefte.pdf