TUL idag

Knerten3

Glad i forumet
Hjelp så spent, nervøs og glad jeg er :) uff... vet nesten ikke om jeg tør se på skjermen. SA i april og den følelsen henger i....
 
Masse lykke til! Fortell hvordan det går da :)
 
Det er obligatorisk å skrive hvordan det går etterpå etter man har skrevet en sånn kommentar haha. Neida, selvfølgelig ikke, men vi krysser alle sammen fingrene for deg :Heartred Håper det blir en fantastisk opplevelse du får idag
 
Det er obligatorisk å skrive hvordan det går etterpå etter man har skrevet en sånn kommentar haha. Neida, selvfølgelig ikke, men vi krysser alle sammen fingrene for deg :Heartred Håper det blir en fantastisk opplevelse du får idag
Hihi ja skal så klart oppdatere dere :Heartpink
Såå nervøs nå!
 
Hihi ja skal så klart oppdatere dere :Heartpink
Såå nervøs nå!
Det skjønner jeg, skal selv på tul på mandag, er superspent, og vet ikke om jeg tør å glede meg eller om jeg skal grue meg (men må ærlig innrømme at jeg gleder meg litt da). Prøver å holde meg nøytral, så slipper jeg evt. å bli så skuffet hvis det er noe. Snakk om å helgardere seg. Håper virkelig at du får gode nyheter idag :happy::Heartred
 
Tusen hjertelig takk alle sammen :Heartpink
Det tok litt tid før hun fant fostersekken, og de sekundene var laaange... :dead:
Men så snudde hun skjermen og viste meg ei lita reke med et bankende hjerte :Heartpink Var ca 5,4 lang, så var litt kortere på vei enn jeg trodde. Men alt var jo usikkert siden sist mens varte i 14 dager.. Hun mente ca 6+5 og terminkalkulatoren sier en uke lenger...
Nå bare krysser jeg fingrene fram til uke 12 :Heartpink
 
Det skjønner jeg, skal selv på tul på mandag, er superspent, og vet ikke om jeg tør å glede meg eller om jeg skal grue meg (men må ærlig innrømme at jeg gleder meg litt da). Prøver å holde meg nøytral, så slipper jeg evt. å bli så skuffet hvis det er noe. Snakk om å helgardere seg. Håper virkelig at du får gode nyheter idag :happy::Heartred
Sånn hadde jeg det også- grugledet meg :Heartpink Lurt å ikke juble FOR mye på forhånd kanskje...
Tusen takk for gode ord :Heartpink
 
Tusen hjertelig takk alle sammen :Heartpink
Det tok litt tid før hun fant fostersekken, og de sekundene var laaange... :dead:
Men så snudde hun skjermen og viste meg ei lita reke med et bankende hjerte :Heartpink Var ca 5,4 lang, så var litt kortere på vei enn jeg trodde. Men alt var jo usikkert siden sist mens varte i 14 dager.. Hun mente ca 6+5 og terminkalkulatoren sier en uke lenger...
Nå bare krysser jeg fingrene fram til uke 12 :Heartpink
5,4 mm? Og hun mente 6+5?
 
Ja eg har jo tenkt på detta i ettertid for å si det sånt. Men så hun var ganske kjapp og måle. Men var helt rolig og sa Ingenting mer. Å der jeg var, de er ganske flinke . Så tenker jeg bare må være rolig. Eg hadde tenkt og bestilles ein i uke 13 men tror eg må gjøre det før det. Eller nevne det til legen. Så kanskje hun henviser mg?
 
Back
Topp