TUL idag!

Cambi86

Flørter med forumet
Og det gikk kjempe fint :D
Jeg hadde jo (som noen kanskje har lest i mitt tidligere innlegg) time til privat UL kl. 13.15, da jeg ikke lenger klaret å vente på at det offentlige skulle finne time til meg. Men så, i går formiddag kl. 10 fikk jeg telefon fra sykehuset med beskjed om at de hadde time til meg idag kl. 09.50 pga en avbestilling. Så da bestemte jeg meg for å vente til timen på sykehuset idag, og avbestilte timen til privat ultralyd som jeg hadde i går ;) (1500kr spart ;) )

Så idag har jeg vært på ultalyd på sykehuset. Først utvendig, å hun fant fort ut at det var en liten krabat inni der, og kunne fortelle meg at hjertet slo, og alt var slik det skulle :D <3 :D Hun ønsket å ta invendig ultralyd slik at hun kunne få se litt tydligere, og hun målte lille krabaten til at jeg er 9+2, med termin 30.desember :wideyed::woot: Lykkerus <3 Fantastisk å få vite at svangerskapet er som det skal, å nå skal jeg nyte mitt første svangerskap uten kvalme, tretthet og alle andre ting jeg har "slete" med i mine forrige svangerskap :D :D Kan fremdeles ikke forstå at hun fant ett hjerte som slo, å jeg er så utrolig glad at jeg ikke hvet hvor jeg skal gjøre av meg :wacky::shy:
 
!! Åå, nå ble jeg glad! Har ventet på oppdatering fra deg! :Heartblue Så godt å høre!
 
Så gøy [emoji7][emoji7]
 
Ååå så herlig!!

PS! Betyr dette at du forsvinner til desember-gjengen? :(
 
Så stas:) På min ultralyd på onsdag ble fosteret målt til hhv 8+2, 8+4 og 8+6. Veldig usikre målinger så tidlig, sa gynekologen. Håper den korteste er riktigst, ellers blir det romjula her også:wacky:
 
Back
Topp