Tul idag!

Tusen takk dere [emoji173] alt så bra ut [emoji16] ble satt fram 6 dager, så da kommer jeg til å følge mens terminen min istedet, så da er jeg 8+2 idag [emoji16] (jeg brukte el tester så i følge de va el seks dager senere, men det stemte vist ikke [emoji4]) her er lille bønna [emoji173] har på magefølelsen at dette er en gutt [emoji85]
6b5e7778a7c5e990ef66f8421fd67e9c.jpg

Så herlig [emoji7] Gratulerer! [emoji1]

Gratulerer[emoji5]

Så flotte nyheter! Jeg blir like paff hver gang jeg ser ul bilder før uke 10 for jeg ser jo at de ser helt annerledes ut enn det vårt gjorde, men jeg sliter fremdeles med å forstå at blåbæret var plutselig et jordbær. [emoji23]

Så flotte nyheter! Jeg blir like paff hver gang jeg ser ul bilder før uke 10 for jeg ser jo at de ser helt annerledes ut enn det vårt gjorde, men jeg sliter fremdeles med å forstå at blåbæret var plutselig et jordbær. [emoji23]

Ja det er ganske utrolig! Var på ul i uke 7 og uke 12 med første å det var utrolig stor forskjell da! De vokser mye disse små søte [emoji173] venninna mi var på tul i uke 9 å da var det også stor forskjell fra det vi så i dag! På bare ei uke hadde den fått tydelig bein og armer som den lå å sprellet med [emoji87][emoji7]

Back
Topp