Tul - i venteboksen

4e6ea3e29ff647490c460363380161dc.jpg

Tok enda en test i dag (midt på dagen), og den er sterkere enn før, så jeg har stigning i hcg i hvertfall. :) Etter mye tenking siden gårsdagen så har jeg bestemt meg for å ikke tenke mer på ul. For hittil har jeg ingen grunn til å tro at det ikke går bra. Graviditetstestene viser sterkere og sterkere, jeg merker noen symptomer på kroppen, og har ingen blødninger eller vondter. Så nå lar jeg det være med håpet og tror foreløpig dette skal gå bra[emoji173]️

4e6ea3e29ff647490c460363380161dc.jpg

Tok enda en test i dag (midt på dagen), og den er sterkere enn før, så jeg har stigning i hcg i hvertfall. :) Etter mye tenking siden gårsdagen så har jeg bestemt meg for å ikke tenke mer på ul. For hittil har jeg ingen grunn til å tro at det ikke går bra. Graviditetstestene viser sterkere og sterkere, jeg merker noen symptomer på kroppen, og har ingen blødninger eller vondter. Så nå lar jeg det være med håpet og tror foreløpig dette skal gå bra[emoji173]️

Høres lurt ut [emoji846] det er alltid størst sannsynlighet for at det går bra [emoji5]

Med et sv skap, og etterhvert et barn, følger det alltid et hav av bekymringer! Noen av de er der for å sikre at vi har på radaren for å ta vare på våre egne avkom, men mange av de kan også ta for mye plass i hverdagen!
Det er vanskelig, men man må prøve å stole på at naturen går sin gang, og at vi er de beste til å ivareta barna våres behov [emoji5]

Jeg følger deg i bekymringene nå i de tidlige ukene, spesielt siden forrige gang endte i sa, men prøver å tenke at kroppen har en plan for dette lille livet [emoji846] alt vi kan gjøre er å leve sunt, det går i de fleste tilfeller bra [emoji173]️

Back
Topp