Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, det visste jeg ikke at gikk an!Sniker
Slltid utvendig på meg på TUL på sykehusethadde bakovervendt livmor før forrige svangerskap. (Var på en gyntime i dag og nå er den visst helt vanlig/ikke bakovervendt, så det kan endre seg tydeligvis)
Hvorfor skuffet?Da jeg var på ultralyd 11+4 på ahus gjorde de innvendig… Legen sa de gjør det så tidlig. Jeg ble ganske skuffa. Men det var ikke ordinær tidlig ultralyd, men en jeg ble henvist til av fastlegen for å utelukke flerlinger.
Legen gjorde bare akkurat jobben sin… Det hele var over på 3 minutter og jeg fikk ikke engang bilde. Henvisningen gikk på p utelukke flerlinger, og det var bare det hun gjorde. Hun pekte så vidt på hjertet som banket, ellers beskrev hun ikke noen ting. Hun sa etterpå at alt så fint og normalt ut, så godt er det. Jeg bare følte jeg fikk mye mindre enn jeg hadde forventa. Samboer er også enig.Hvorfor skuffet?
Dessverre er det ofte slik på sykehus, hadde samme opplevelse i uke 7.Legen gjorde bare akkurat jobben sin… Det hele var over på 3 minutter og jeg fikk ikke engang bilde. Henvisningen gikk på p utelukke flerlinger, og det var bare det hun gjorde. Hun pekte så vidt på hjertet som banket, ellers beskrev hun ikke noen ting. Hun sa etterpå at alt så fint og normalt ut, så godt er det. Jeg bare følte jeg fikk mye mindre enn jeg hadde forventa. Samboer er også enig.