TUL i morgen og jeg gruer meg...

Juniivfspire

Flørter med forumet
JuniJubel2021
TUL i morgen, er da 7+0. Sitter nå å nærmest forbereder meg på beskjeden om at gynekologen ikke finner noe liv. Så har jeg et ørlite håp om at det kanskje er noe der , men så redd for å bli skuffet. For nøyaktig ett år siden fikk jeg beskjeden om at det ikke var noe liv. Jeg var da 8 uker på vei. Bare 2 uker før hadde jeg sett bankene hjerte på TUL når jeg var 6 uker på vei... har bak meg 5 sa/ma og dette er så tøft psykisk
 
Huff, disse MA'en og SA'ene frarøver en mye av gleden med ett svangerskap :( Masse lykke til imorgen :Heartred
 
Masse lykke til :Heartred Skjønner at du gruer deg! Det er tøft psykisk for oss som har opplevd å miste :(
 
Lykke til <3 har du ikke fått noe hjelp etter så mange ganger med sa/ma? Jeg har 3 sa/ma bak meg. Denne gangen går jeg på blodfortynnende, hormonpiller, og får ultralyd hver uke fra uke 4. <3 krysser alt for At det går bra for deg <3
 
Skjønner deg så utrolig godt. Har selv mistet seks ganger og synes det er helt grusomt å gå på ultralyd. Krysser fingrene og alt jeg har for deg :Heartred
 
Takk alle ❤️ Går på blodfortynnende. Skal be om å få oftere ultralyd i morgen (hvis det det er noe liv).
 
Lykke til i morgen, håper du får se en liten reke med hjerteslag:Heartpink
 
Masse lykke til ❤️

Har ikke opplevd så mange sa. Men noen få over flere år. Og jeg tenker slik nå, som før siste svangerskap. At jeg håper kroppen min rydder opp hvis det er alvorlig feil på fosteret. Slik blir det litt lettere å være forberedt på at det kan skje noe. Og at det er bedre enn at jeg får en veldig veldig syk og kanskje ikke levedyktig baby.

Krysser alt for at det går din vei i morgen ❤️
Mange klemmer ❤️
 
Uff, skjønner godt du gruer deg med mht den forhistorien din:( Ønsker deg masse lykke til:Heartred
 
Mange gode tanker sendes din vei:Heartred håper du får en fin opplevelse imorgen, til tross forhistorien!
 
Masse lykke til! Har selv fått en slik beskjed i et annet svangerskap. Det er grusomt
 
Lykke til i morgen :Heartredhåper du får en god opplevelse i morgen!
 
Back
Topp