TUL i ettermiddag

Islay

Betatt av forumet
Maiblomstene 2020
Jeg er 12+1 idag og har time til TUL i ettermiddag. Frem til nå har jeg bare gledet meg, men kjenner nå at jeg kanskje gruer meg mest... Jeg var veldig dårlig fra uke 6 til uke 11, men den siste uken har formen blitt bedre. Vet jo at det er normalt at man på denne tiden opplever mindre plager, men blir samtidig bekymret for at det ikke lenger er liv... Tenker også på om det aldri har vært noe liv, at jeg bare har innbilt meg alt sammen. Ååh, nei det skal bli godt å få undersøkt så jeg slipper å gruble så mye :dead:
 
Jeg hadde det på akkurat samme måte igår. Jeg satt og skalv på venterommet og var kjempe nervøs. Jeg har ikkje vært kvalm, ikke kastet opp, bare vært litt trøtt på kvelden og ganske hormonelle. Men det var en liten sprellende baby, var en utrolig fin opplevelse. Lykke til! :Heartred
 
Skjønner hvordan du føler det! Skal på TUL på tirsdag og har akkurat de samme tankene!
Men hvis du ser på statistikken over sannsynligheten for spontanabort eller MA så er den veldig liten. Man hører om flere som har opplevd det men det er langt flere som ikke opplever det! Og det blir nok ikke deg heller:hello2
Tenk bare på hvor lettet og glad du kommer til å føle deg etterpå❤️
Masse lykke til!
 
Jeg hadde det på akkurat samme måte igår. Jeg satt og skalv på venterommet og var kjempe nervøs. Jeg har ikkje vært kvalm, ikke kastet opp, bare vært litt trøtt på kvelden og ganske hormonelle. Men det var en liten sprellende baby, var en utrolig fin opplevelse. Lykke til! :Heartred

Godt å høre at jeg ikke er den eneste :p Så fantastisk det må være å få sett den lille på skjermen! Gratulerer :Heartred
 
Skjønner hvordan du føler det! Skal på TUL på tirsdag og har akkurat de samme tankene!
Men hvis du ser på statistikken over sannsynligheten for spontanabort eller MA så er den veldig liten. Man hører om flere som har opplevd det men det er langt flere som ikke opplever det! Og det blir nok ikke deg heller:hello2
Tenk bare på hvor lettet og glad du kommer til å føle deg etterpå❤️
Masse lykke til!

Det er jo helt sant det du sier. Den fornuftige delen av meg vet jo det som du sier, men akkurat nå har den andre delen av meg tatt litt overhånd :laughing002 Tusen takk for gode og støttende ord :Heartred Masse lykke til til deg på tirsdag!
 
Masse lykke til :):Heartred mest sannsynlig får du/dere en fantastisk opplevelse!
 
Takk som spør :Heartred
Det gikk heldigvis veldig bra! Fikk se en liten krabat med bankende hjerte som beveget seg masse. Jordmor sa at alt så veldig bra ut. Føler meg 10 kg lettere nå! Imorgen skal vi dele nyheten med venner og familie :love7
Åh, så deilig for dere :Heartred det føles så deilig når man får det bekreftet :)
 
Back
Topp