TUL i dag

Tjohoi

Forelsket i forumet
Februarlykke 2015
Juliknøttene 2022
Hei , fikk en time hos gynekologen min i dag ! Jeg har tatt feil på siste mensdag og er 6+0 i dag ut i fra siste mens ! På ul sa han at jeg er 5+4 og at det var for tidlig å se hjerteslag , på bildet står det antatt termin 23.07.2022 , noe som stemmer med appen etter å ha endret en dag på forrige mens og det jeg har regnet meg frem til , men jeg er så bekymret , plommesekken( om det er det heter ) var der og ett lite frø <3, men kan det hende at det har sluttet å vokse inni der ? Blir så bekymret , selvom han sa at det ikke var noe å bekymre seg for ! Fikk crinone som jeg skulle ta hver morgen, fikk dette forrige svangerskap også ! Fikk ny time om to uker , og håper virkelig jeg får se hjertet slå da !

Det høres normalt ut, jeg var på ultralyd uke 5+0 da så han kun at livmor var forstørret (det var utvendig da) og skal igjen nå 6+6 eller 7+0. Tror ikke hjertet begynner å slå før 6+0 så det skal vel være helt riktig å ikke få sett det viss du er 5+4 :)

Sniker fra april/mai :)

Når man er på UL så tidlig, så skal det så lite til for både feilmålinger og ikke se alt, fordi embryoet er så vanvittig lite :) de fleste private klinikkene/jordmødrene anbefaler UL etter uke 7+0, for da er større sannsynlighet for å se bedre og kanskje måle litt bedre :) krysser fingrene for at alt er fint :)

Det høres normalt ut, jeg var på ultralyd uke 5+0 da så han kun at livmor var forstørret (det var utvendig da) og skal igjen nå 6+6 eller 7+0. Tror ikke hjertet begynner å slå før 6+0 så det skal vel være helt riktig å ikke få sett det viss du er 5+4 :)
Tusen takk for svar :) ja, ble bare redd fordi det er 3 dager forskjell der , men ut i fra termin på bildet så stemmer det jo, så det er betryggende ! Får vente spent i to uker <3

Sniker fra april/mai :)

Når man er på UL så tidlig, så skal det så lite til for både feilmålinger og ikke se alt, fordi embryoet er så vanvittig lite :) de fleste private klinikkene/jordmødrene anbefaler UL etter uke 7+0, for da er større sannsynlighet for å se bedre og kanskje måle litt bedre :) krysser fingrene for at alt er fint :)
Takk for svar <3 da skal jeg prøve og ikke bekymre meg så mye her ! Krysser alt jeg har for at lille nurket klamrer seg fast og at jeg får se hjerteslag om to uker :)

Det høres ut som en helt vanlig tilbakemelding så tidlig :) Det viktigste er at de ser NOE, og det er vel det eneste sikre tegn så tidlig:) Vi skal vel bekymre oss i månedsvis, så bare greit å skru av de bekymringene man klarer:smiley-ashamed004

Back
Topp