TUL i dag!

Bazinga92

Forelsket i forumet
Påskekyllingene 2020
Skal på TUL i dag, etter mine beregninger er jeg 10+1. Jeg er så nervøs for timen, klarer ikke helt å slappe av. Føler det er for godt til å være sant at det skal være en frisk liten baby i magen min.. Er selvsagt utrolig redd for MA, føler jeg hører om det så mye her. Uff...
Om alt er som det skal være, håper jeg at jeg klarer å senke skuldrene litt etter ultralyden, slutte å være så redd hele tiden.. :eek:
 
Masse lykke til :) skjønner at du er bekymret, håper lille har det fint i magen og at du slipper å bekymre deg så mye etter timen i dag :Heartred jeg ble mindre bekymret etter å ha sett liv når jeg var 10+3!
 
Masse lykke til :happy: Det går nok veldig bra. Du må oppdatere oss ;) jeg skal på tul neste uke igjen og skjønner bekymringene dine meget godt.
 
Masse lykke til :) Selv har jeg ikke TUL før i starten av uke 12 (11+1-3), og kjenner på at det kunne ha vært godt å få en ultralyd tidligere for å slappe litt av. Men det er i det minste penger spart, som jeg heller kan bruke på utstyr eller noe helt annet.

Gleder meg til å høre hvordan det har gått:Heartred
 
Lykke til!❤️ Hadde det på akkurat samme måte. Men alt var selvsagt helt fint og det var utrolig godt å se et hjerte der ❤️ Da slapper man virkelig mer av!
 
Tusen takk for at dere er så gode og støttende!! Kjenner på klumpen i magen nå, er enda noen timer igjen.. Skal holde dere oppdatert :Heartred
 
Lykke til ❤️
 
Lykke til :Heartred
 
Alt stod bra til med lille, heldigvis! Vi fikk høre hjertelyd og fikk se mange fine bevegelser. Nå kan jeg puste litt lettere ut, utrolig godt å få en sånn bekreftelse!! :Heartred
 

Vedlegg

  • D6336068-089B-4E6F-9ED0-C078BB6F8472.jpeg
    D6336068-089B-4E6F-9ED0-C078BB6F8472.jpeg
    17,9 KB · Visninger: 81
Alt stod bra til med lille, heldigvis! Vi fikk høre hjertelyd og fikk se mange fine bevegelser. Nå kan jeg puste litt lettere ut, utrolig godt å få en sånn bekreftelse!! :Heartred


Så bra! <3 godt å få vite at alt står bra til. Ble du satt noe tilbake eller? :)
 
Gynekologen sa faktisk at det kunne se ut som at lille var gutt! Selv om det egentlig er litt tidlig enda, så mente hun at det så slik ut.. Blir spennende å se om det stemmer!! Jeg har forresten veldig følelsen på at det er gutt selv.. :happy:
 
Gynekologen sa faktisk at det kunne se ut som at lille var gutt! Selv om det egentlig er litt tidlig enda, så mente hun at det så slik ut.. Blir spennende å se om det stemmer!! Jeg har forresten veldig følelsen på at det er gutt selv.. :happy:

Så deilig å få bekrefta at det er noen der inne. Nydelig bilde.
 
Back
Topp