TUL i dag!

Vi har fått se vår lille baby! :binkybaby
Hjertet banker og h*n er 1,8 cm! Beveger seg litt og armer og ben har begynt å vokse! Plommesekken var fin og baby ligger trygt og godt i livmoren! Så lykkelig :) :Heartred:Heartred:Heartred

Termin er fortsatt 4 desember, men er visst 8+2 og ikke 8+5 :) Betyr at egget kan ha brukt 2-3 dager fra befruktning til det festet seg. Stemmer egentlig godt med våre beregninger, tok ut spiral 6 mars, ble trolig gravid 8 mars og egget festet seg rundt 11 mars.
Nå skal jeg senke skuldrene og nyyyyte graviditeten!

Såå herlig vi har også vært å sett på en liten bamsemums idag

Så hyggelig å lese[emoji4] og supert at alt er toppers med den lille[emoji41]

Vurderer en ul snart selv, har egentlig time 22 mai men det er jo evigheter til, hvordan var det å ha ul så tildlig? Fikkdu utvendig? Så dere mye osv?

Hun sa de forsøker alltid utvendig UL først, om ikke de ser noe så tar de innvendig.
Vi så fint med utvendig ultralyd, er 8+2 :)
Var godt, for jeg håpet innerst å slippe innvendig. Men var det jeg var forberedt på.

Hun sa de forsøker alltid utvendig UL først, om ikke de ser noe så tar de innvendig.
Vi så fint med utvendig ultralyd, er 8+2 :)
Var godt, for jeg håpet innerst å slippe innvendig. Men var det jeg var forberedt på.

Så godt å høre[emoji16] jeg har såååå lite lyst på innvendig[emoji23] kanskje jeg skal driste meg til å bestille en time[emoji85]

Gled deg! Vi hadde tenkt å vente til medisinsk TUL, men den blir ikke før mellom uke 11-13, så klarte ikke vente lenger. Var heldig og fikk time på dagen og pappaen kunne bli med i lunsjpausen... :)
Var sikker på et eg måtte vente så lenge og men så fekk eg tlf i går fra dei om at eg kunne komme til neste veke så da var eg ikkje sein me å takke ja[emoji16]
Så hærlig å sjå at alt gjekk bra med dere[emoji4][emoji173]

Gratulere med vel gjennomført TUL [emoji4]
Godt å få bekreftelse på at babyen er der [emoji4]

Gratulere med vel gjennomført TUL [emoji4]
Godt å få bekreftelse på at babyen er der [emoji4]

Takk! Ja det var en lettelse faktisk :) Jordmor i morges forsøkte å høre hjertelyd men var for tidlig, så da klarte jeg ikke tanken på å vente enda flere uker. Hun anbefalte TUL så jeg ikke skulle gå å bekymre meg.

Godt å se nurket, hjertet som banker og at h*n ligger riktig sted :) Føles mer virkelig nå...

Gratulerer med vellykka TUL Kan jeg spørre om dere så ryggraden godt?

Hun sa ingenting om ryggraden, men alt så fint ut. Den lå med ryggen mot morkaken. Sjekket fostervann, bevegelse, målte nurket fra hode til rumpe og så at hjertet banket og plommesekken var fin. Hun sa det er gode tegn.
For tidlig å se morkaken, men den lå under visstnok.
Så vet ikke om ryggraden er lettere å se på OUL?

Høres helt perfekt ut❤

Ryggraden ser de før uke 12 vet jeg, men usikker på hvor tidlig Lest noen plasser at de ser det fra uke 8, men kommer sikkert litt på utstyret som de bruker også.

Så herlig :hilarious: nå kan du slappe av og kose deg med graviditeten fremover! :joyful: Fine UL bilder:love017
Vært på TUL selv idag og sett min lille "reke" :love017 7+0 :Heartred

Så herlig :hilarious: nå kan du slappe av og kose deg med graviditeten fremover! :joyful: Fine UL bilder:love017
Vært på TUL selv idag og sett min lille "reke" :love017 7+0 :Heartred

Åh gratulerer! Så litt ut som en nyfødt kattunge synes jeg... :) Men det synes ikke pappaen :) Vi er spent på kjønnet nå :)
Ble deres termin justert etter de målte?

Vi har fått se vår lille baby! :binkybaby
Hjertet banker og h*n er 1,8 cm! Beveger seg litt og armer og ben har begynt å vokse! Plommesekken var fin og baby ligger trygt og godt i livmoren! Så lykkelig :) :Heartred:Heartred:Heartred

Termin er fortsatt 4 desember, men er visst 8+2 og ikke 8+5 :) Betyr at egget kan ha brukt 2-3 dager fra befruktning til det festet seg. Stemmer egentlig godt med våre beregninger, tok ut spiral 6 mars, ble trolig gravid 8 mars og egget festet seg rundt 11 mars.
Nå skal jeg senke skuldrene og nyyyyte graviditeten!

Så fantastisk! ❤️ Det er en herlig opplevelse :)

Nå må du prøve å slappe av og nyte graviditeten! :)

Så hyggelig å lese[emoji4] og supert at alt er toppers med den lille[emoji41]

Vurderer en ul snart selv, har egentlig time 22 mai men det er jo evigheter til, hvordan var det å ha ul så tildlig? Fikkdu utvendig? Så dere mye osv?

Jeg blander meg litt..

Jeg synes det var helt fantastisk selv om det var tidlig :) Vi så kjempemye, fikk til og med i 3D og alle vinkler og bildene ble kjempefine :) Vi så at hjertet slo på skjermen og hjertelyden var høy og fin. Det var innvendig, da. Det ble ikke forsøkt på utvendig engang.

Back
Topp