TUL i dag!

HeidiB

Elsker forumet
13:30 har jeg fått en time til TUL privat, klarer ikke vente til medisinsk TUL for den blir sannsynligvis mellom uke 12-13.
Kommer trolig til å få TUL på sykehuset 15 mai, men det er også leeeeenge til (føles sånn hvertfall!)
Så nå er det bare halvannen time til vi forhåpentligvis får se lille nurket vårt!!
Gleder oss stort, håper alt er bra... :)

Lykke til! [emoji8]

Vi har fått se vår lille baby! :binkybaby
Hjertet banker og h*n er 1,8 cm! Beveger seg litt og armer og ben har begynt å vokse! Plommesekken var fin og baby ligger trygt og godt i livmoren! Så lykkelig :) :Heartred:Heartred:Heartred

Termin er fortsatt 4 desember, men er visst 8+2 og ikke 8+5 :) Betyr at egget kan ha brukt 2-3 dager fra befruktning til det festet seg. Stemmer egentlig godt med våre beregninger, tok ut spiral 6 mars, ble trolig gravid 8 mars og egget festet seg rundt 11 mars.
Nå skal jeg senke skuldrene og nyyyyte graviditeten!

Vedlegg

• IMG_1243.JPG
    IMG_1243.JPG
    1.007,4 KB · Visninger: 139
  • IMG_1244.JPG
    IMG_1244.JPG
    784,5 KB · Visninger: 112
Hjertet banker og h*n er 1,8 cm! Beveger seg litt og armer og ben har begynt å vokse! Plommesekken var fin og baby ligger trygt og godt i livmoren! Så lykkelig :) :Heartred:Heartred:Heartred

Termin er fortsatt 4 desember, men er visst 8+2 og ikke 8+5 :) Betyr at egget kan ha brukt 2-3 dager fra befruktning til det festet seg. Stemmer egentlig godt med våre beregninger, tok ut spiral 6 mars, ble trolig gravid 8 mars og egget festet seg rundt 11 mars.

Så bra og gratulerer! :-) Da må du bare nyte fremover :Heartred

Lykke til[emoji4] skal neste veke, alt for lenge til[emoji1]
Gled deg! Vi hadde tenkt å vente til medisinsk TUL, men den blir ikke før mellom uke 11-13, så klarte ikke vente lenger. Var heldig og fikk time på dagen og pappaen kunne bli med i lunsjpausen... :)

Så hyggelig å lese[emoji4] og supert at alt er toppers med den lille[emoji41]

Vurderer en ul snart selv, har egentlig time 22 mai men det er jo evigheter til, hvordan var det å ha ul så tildlig? Fikkdu utvendig? Så dere mye osv?

Back
Topp