Tul i dag - uvel

Oktoberstorken

Elsker forumet
Oktoberlykke2020❤
Nå er det bare 3t til jeg sikkert skal få høre at her er det ingen liv :oops: gruer meg så jeg er helt kvalm og magen er urolig :oops:

Skal være ca 8+4 i dag men... Har ingen god følelse. Ikke hatt noe særlig gravidsymptomer som de siste gangene....

Legen sa i går at hvis alt er bra nå så får jeg ofte oppfølging med ultralyd. Hun sa også at uke 8 er den med mest SA og at sannsynligheten er større at alt går bra om man er over den uken..

Huff... Ble mye syt og klag her nå..
 
Nå er det bare 3t til jeg sikkert skal få høre at her er det ingen liv :oops: gruer meg så jeg er helt kvalm og magen er urolig :oops:

Skal være ca 8+4 i dag men... Har ingen god følelse. Ikke hatt noe særlig gravidsymptomer som de siste gangene....

Legen sa i går at hvis alt er bra nå så får jeg ofte oppfølging med ultralyd. Hun sa også at uke 8 er den med mest SA og at sannsynligheten er større at alt går bra om man er over den uken..

Huff... Ble mye syt og klag her nå..
Krysser fingrene for deg :Heartred Sa legen at det skjer flest SA i uke 8? Jeg er ikke lege så jeg skal ikke overprøve det, men det er ikke det inntrykket jeg har. Det skjer vel flere aborter jo tidligere man er i svangerskapet vel? Sjansen for SA/MA minsker vel for hver uke som går? Ønsker deg i alle fall masse lykke til :Heartred Fikk du etterhvert vite hcg verdiene med legen din?
 
Lykke til!! Håper du får se et lite nurk med god hjertelyd!
 
Krysser fingrene for deg :Heartred Sa legen at det skjer flest SA i uke 8? Jeg er ikke lege så jeg skal ikke overprøve det, men det er ikke det inntrykket jeg har. Det skjer vel flere aborter jo tidligere man er i svangerskapet vel? Sjansen for SA/MA minsker vel for hver uke som går? Ønsker deg i alle fall masse lykke til :Heartred Fikk du etterhvert vite hcg verdiene med legen din?

Jeg har ingen anelse men mistet i uke 8 sist.. glemte helt å spørre etter hcg da det var mest fokus på medisinbruk osv.. tusen takk :Heartred
 
Lykke til :Heartred Håper alt er som det skal der inne!
 
:HeartredMasse lykke til
 
Lykke til ❤️ Min tur kl 14.30 :)
 
Her gikk det over all forventning. Lille lever :Heartred et lite bankende hjerte og en størrelse på ca 8+5 uker som er så å si mensterminen :wav

Han syns jeg var heldig som ikke hadde hatt noen symptomer på graviditet siden de to foregående var mye kvalme og plager :happy::happy:

Legger ved bilde av lille bamsemumsen :Heartred
 

Vedlegg

  • 1582796818766670560897538175654.jpg
    1582796818766670560897538175654.jpg
    32,9 KB · Visninger: 86
Back
Topp