Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært så utrolig kvalm, var kvalm med første også, men dette er mye verre. I tillegg så har jeg bare følt det litt på meg. Googlet tvillingsvangerskap ganske tidlig denne gangen bare for å lese litt om det. Samboer ristet bare på hodet de gangene jeg sa at jeg har følt at det er tvillinger. Men nå er det jo bekreftet.
Gratulerer!!Hatt en misstanke om det lenge, men i dag på TUL fikk vi det bekreftet. Det er ikke bare en der inne men to! Flere som har fått den beskjeden?
Siden jeg har følt det så på meg ble jeg ikke særlig overrasket. Mer overveldet. Vi har fra før av ei på 16 mnd. Så dette blir noen hektiske år! ❤ Men det greier vi fint. 7+3 i dag med termin 30 januar, men tvillinger kommer jo ofte litt før.
Nå bør jeg jo kanskje forandre litt på nicket mitt etterhvert også.Hatt en misstanke om det lenge, men i dag på TUL fikk vi det bekreftet. Det er ikke bare en der inne men to! Flere som har fått den beskjeden?
Siden jeg har følt det så på meg ble jeg ikke særlig overrasket. Mer overveldet. Vi har fra før av ei på 16 mnd. Så dette blir noen hektiske år! ❤ Men det greier vi fint. 7+3 i dag med termin 30 januar, men tvillinger kommer jo ofte litt før.
Skal du eller har du vært på en TUL da? Det var akkurat sånn det var med meg.Oi, shit! Gratulerer så mye ❤ her er jeg sinnsykt kvalm også. Skikkelig utslått av det og sover mye om dagene. Var ikke sånn i det hele tatt første gang. I tillegg fikk jeg positiv test 7-8 dager etter befruktning og 3+ på digital 4+5. Har tenkt tanken på to, men det er nok sikkert bare en
Ja, jeg tro de to og storesøsteren som fyller to rundt den tiden de kommer til å bli født, kommer til å kose seg masse.Gratulerer med to på vei. Blir heltisk for dere ja, men tenk så mye glede de får av hverandre
Skal du eller har du vært på en TUL da? Det var akkurat sånn det var med meg.