Tul i dag og tvillinger!

Lois

Forelsket i forumet
Hatt en misstanke om det lenge, men i dag på TUL fikk vi det bekreftet. Det er ikke bare en der inne men to! :D Flere som har fått den beskjeden?

Siden jeg har følt det så på meg ble jeg ikke særlig overrasket. Mer overveldet. Vi har fra før av ei på 16 mnd. Så dette blir noen hektiske år! ❤ Men det greier vi fint. 7+3 i dag med termin 30 januar, men tvillinger kommer jo ofte litt før.

Oi, så spennende :) Vi hadde også mistanke om to, men var heldigvis bare en :P

Så spennende vi var til TUL da mente jordmor jeg var 6+4 og hun ikke utelukke at det var 2. Var litt vanskelig å se sa hun. Så vi venter spent på hvor mange det er. Hun har desverre reist på tidlig ferie så får ikke sjekket det før vi skal på oul

Gratulerer, spennende :). Hvorfor har du hatt mistanke, hva var tegnene?

Jeg har vært så utrolig kvalm, var kvalm med første også, men dette er mye verre. I tillegg så har jeg bare følt det litt på meg. Googlet tvillingsvangerskap ganske tidlig denne gangen bare for å lese litt om det. Samboer ristet bare på hodet de gangene jeg sa at jeg har følt at det er tvillinger. Men nå er det jo bekreftet. :)

Jeg har vært så utrolig kvalm, var kvalm med første også, men dette er mye verre. I tillegg så har jeg bare følt det litt på meg. Googlet tvillingsvangerskap ganske tidlig denne gangen bare for å lese litt om det. Samboer ristet bare på hodet de gangene jeg sa at jeg har følt at det er tvillinger. Men nå er det jo bekreftet. :)

Morsomt at du hadde det på følelsen og at det faktisk stemmer :).

Næææ !! Så morsomt og spennende ☺️❤️ Gratulere så mye ☺️☺️☺️

Back
Topp