TUL - Hjerte

Begynner ikke hjertet å slå når man er 5+1?
Jo, men gynekologen min sa at det er så lite at man ikke kan se det på ultralyd før uke 6, helst 6+et par dager. Jeg ventet til 6+4, for jeg orket ikke tanken på om det "bare" var for tidlig, eller om det ikke var noe liv.
 
da har jeg vært på TUL og sett et bankende hjerte. Tredje gang gravid men første gang jeg ser en liten klump og et bankene hjerte. Satt tilbake 3 dager men gjør ingenting så lenge alt er fint

Gratulerer så masse med bankende hjerte :love2
 
Er det sånn at alle drar på tul? Jeg har ikke bestemt meg enda, men føler alle her inne går på det :think005
 
Hehe såpass, jeg er nok ikke mer en seks eller noe sånt, har ikke tenkt på når jeg skal til legen engang :hilarious:

Hehe, jeg hadde nok aldri klart meg uten tul. Må ha den bekreftelsen :wacky: men hadde nok bare hatt 1 til nå hadde det ikke vært for litt smerter og brun utflod
 
Åh, så fantastisk! Jeg er også gravid for tredje gang, og fikk se et bankende hjerte for første gang for to uker siden (var 6+4). Godt å vite at jeg ikke er alene om å ha mistet flere ganger. Alle gode ting er tre, ikke sant? :Heartbigred
Ja vi får krysse fingre og tær begge to at det er vår tur nå
 
Du kan være heldig og se det omkring 6 uker, noen ganger før, men bør helst vente til 7-8 uker
Har time 5 uker etter innsett. Altså om to uker. Føles lenge til
 
Har time 5 uker etter innsett. Altså om to uker. Føles lenge til
Lenge å vente, men er ganske vanlig å ha ul ved 7-8 uker ved ivf
 
Lenge å vente, men er ganske vanlig å ha ul ved 7-8 uker ved ivf
Ja, jeg vet. Men hadde en MA sist, så er vel egentlig veldig spent på hvordan det går denne gang. Derfor det føles litt lenge ;-)
 
Lenge å vente, men er ganske vanlig å ha ul ved 7-8 uker ved ivf
Og det er merkelig hvor mye man glemmer. Ett år siden jeg var gravid sist (som da ikke endte bra). Og fra graviditeten med førstemann i 2015 husker jeg ingenting...
 
Ja, jeg vet. Men hadde en MA sist, så er vel egentlig veldig spent på hvordan det går denne gang. Derfor det føles litt lenge ;-)
Skjønner det
Synes første trimester varer for alltid jeg...
 
Begynner ikke hjertet å slå når man er 5+1?

Jeg var 5+3 når jeg tok ul i forrige uke. Jeg skulle noe annet hos gynekologen og testerne positivt samme dag. Jeg ba henne om å sjekke men det var alt for tidlig sa henne. Vi så ikke noe bankende hjerte. Jeg er 6+4 i dag og tenker å ta en ultralyd neste fredag. Da er jeg 7+4 og bør absolutt se et bankende hjerte da.
 
Skjønner det
Synes første trimester varer for alltid jeg...
Ja, men nå skulle jeg gjerne snart hatt litt andre symptomer enn ømme pupper - sånn at jeg følte meg litt gravid. Sist var jeg så veldig kvalm, men ikke merket noe til det. Husker ikke når det startet sist...
 
Back
Topp