Okei. Trodde ikke hun gjorde det, da jeg ikke fikk det når hun ikke fant hjertetlyd sist svangerskap.Nei, hun tar innvendig om det trengs.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei. Trodde ikke hun gjorde det, da jeg ikke fikk det når hun ikke fant hjertetlyd sist svangerskap.Nei, hun tar innvendig om det trengs.
Sniker fra juni gruppa Bor også litt utenfor Stavanger. Hvor får du TUL til disse prisene?Jeg bor i Stavanger og betaler 700kr før uke 11 og 900kr etter
På Meretes Ultra i byen. Har vært der sist jeg var gravid og. KjempefornøydSniker fra juni gruppa Bor også litt utenfor Stavanger. Hvor får du TUL til disse prisene?
Så rart.. Da jeg var der i uke 7 så sa hun at hun prøvde først med utvendig, og så tok hun innvendig om det var vanskelig å se noe. Jeg hadde ikke behov for innvendig, da hun fant alt med utvendig og vi så hjertet slå. Vet ikke hvor langt du var på vei?Okei. Trodde ikke hun gjorde det, da jeg ikke fikk det når hun ikke fant hjertetlyd sist svangerskap.
Var 8+2, hadde noe uregelmessig syklus. Fosteranlegget tilsvarte ca uke 6. Men ble henvist til KK, så fikk jo bekreftet MA med innvendig ultralyd der.Så rart.. Da jeg var der i uke 7 så sa hun at hun prøvde først med utvendig, og så tok hun innvendig om det var vanskelig å se noe. Jeg hadde ikke behov for innvendig, da hun fant alt med utvendig og vi så hjertet slå. Vet ikke hvor langt du var på vei?
Bra du ble henvist og fikk svar ihvertfall, synd det var MAVar 8+2, hadde noe uregelmessig syklus. Fosteranlegget tilsvarte ca uke 6. Men ble henvist til KK, så fikk jo bekreftet MA med innvendig ultralyd der.