TUL - enda en tråd

Okei. Trodde ikke hun gjorde det, da jeg ikke fikk det når hun ikke fant hjertetlyd sist svangerskap.
Så rart.. Da jeg var der i uke 7 så sa hun at hun prøvde først med utvendig, og så tok hun innvendig om det var vanskelig å se noe. Jeg hadde ikke behov for innvendig, da hun fant alt med utvendig og vi så hjertet slå. Vet ikke hvor langt du var på vei?

Så rart.. Da jeg var der i uke 7 så sa hun at hun prøvde først med utvendig, og så tok hun innvendig om det var vanskelig å se noe. Jeg hadde ikke behov for innvendig, da hun fant alt med utvendig og vi så hjertet slå. Vet ikke hvor langt du var på vei?
Var 8+2, hadde noe uregelmessig syklus. Fosteranlegget tilsvarte ca uke 6. Men ble henvist til KK, så fikk jo bekreftet MA med innvendig ultralyd der.

Klarte ikke vente og gikk til nevnte Ultralydjordmor i dag 9+5. Der sto alt fint til! Et lite hjerte som slo og minien både lå i ro, vinket til oss og bevegde på hele seg. Ingen detaljer utenom det selvsagt, men trengte ikke noe mer akkurat. En bekreftelse på liv :Heartred Fikk noen kjempefine videoer.

Hun tok utvendig og det gikk helt fint. Men hun nevnte at hun kunne ta innvendig om det ble behov.

Neste blir nok 13+0 :)

Vedlegg

• download.jpeg
    download.jpeg
    43,6 KB · Visninger: 23
Back
Topp