TUL eller vente?

B82

Forumet er livet
Assistert-jentene
❤ Aprilbarna19 ❤
Booket en time 29.10... for å få en kikk, og hovedsakelig for å undersøke babyens kjønn. (Er da 16+1)

Var på TUL i uke 12, og gjennomgikk alt av organer, og ting så fint ut. Gyn turte ikke si noe om kjønn ennå.
I går kom OUL timen i posten, 20.11..... det er så lenge til :gen113

Ville du avbestilt den første eller gått for begge timene?
 
Viss det ikke har noe å si på økonomien så hadde jeg gått på begge :) men det nærmer seg jul da. Personlig hadde jeg villet brukt de pengene på julegaver. Ukene går så fort selv om det ikke føles slik hele tiden. Føles omvendt hehe.
Jeg har vært på samme tanken hele vegen men vi vinter å nå nærmer det seg jammen meg for vår del :)
 
Hadde gått på begge om jeg hadde hatt råd til det
 
Jeg sier som de andre; kan du rettferdiggjøre de pengene så kjør på, men det er høyst unødvendig (annet enn å vite kjønn) noe du uansett vil få svar på noen uker senere. :)
 
Ja, jula er jo rundt hjørnet egentlig... det mest fornuftige er å avbestille. Men er jeg det da..? :smiley-angelic006

Venter et par dager, så får jeg kjent mer på behov og det økonomiske.
 
Vi hadde bestilt time i uke 16 av samme grunn som deg. Men vi endte opp med å måtte avbestille på grunn av regning på verksted for 23 000 :brb:... Er fortsatt lei meg for det!! Forrige svangerskap hadde vi en privat ultralyd i uke 16 hvor vi fikk sett den lille ordentlig, samt han hadde god tid og vi fikk vite kjønn. Da vi kom på den ordinære ultralyden angret jeg ikke for følte vi var på samlebånd og det gikk fort. Har du råd så kjør på, du vil ikke angre på det :)
 
Skjønner ikke poenget med TUL hvis ikke det er medisinsk grunnlag for det. Jeg skjønner veldig godt at mange ønsker å se barnet og ikke minst få vite kjønnet, det ønsker jeg selv også, men det er ikke SÅ lenge å vente til OUL...
 
Hadde prøvd å ha is i magen og ventet [emoji4]
 
Skjønner ikke poenget med TUL hvis ikke det er medisinsk grunnlag for det. Jeg skjønner veldig godt at mange ønsker å se barnet og ikke minst få vite kjønnet, det ønsker jeg selv også, men det er ikke SÅ lenge å vente til OUL...

Poenget er for å roe ned tankene (ved å forhåpentlig få se at alt fremdeles er bra) og stille nysgjerrighet og utålmodigheten.

Men er det overflødig...? -ja, kanskje det. :D
 
Hadde nok ventet i og med at tidlig ultralyd allerede er huket av listen [emoji5]
 
Eg hadde nok ventet.
I mellomtiden får du kanskje høre hjertelyd hos jordmor? Eller kanskje du faktisk begynner å kjenne bevegelser!

Når alt såg fint ut i veke 12 ville eg prøvd å tenke at alt er greit, med mindre man blør eller har andre grunner for å bekymre seg.

Eg er like engstelig eg altså. Kjøpte doppler i veke 14 fordi jm ga opp å finne hjertelyd i veke 13. :p omtrent samtidig som Doppleren kom begynte eg å kjenne tegn til bevegelse frå leieboeren ❤ Vekkasta peng? Tja!
 
Ville ventet.
 
Back
Topp