TUL den 14/10. Nerver

-lillemy-

Glad i forumet
MayDay2021
JuniJubel2021
Har klart å holdt meg positiv helt til nå, har tenkt at jeg ville nyte graviditeten så lenge den varer for det kan jo faktisk gå bra denne gangen. Men nå begynner nervene for hva jeg vil se på TUL. Sist så jeg bankende hjerte i uke 7, men 2 uker senere var det ikke liv. Det var den værste kjøreturen min hjem (50 min) alene.
Kjenner ekstra på presset om at det må gå bra nå pga min datter som ønsker så sårt søsken. Hun gråt til meg i går for venninnen hennes skulle bli storesøster, men ikke hun. Heldigvis er jeg gravid. Men kommer det til å vare.. huff, måtte bare lufte tankene mine. Noen andre som tenker slikt?
 
Jeg har ikke fått dato til TUL enda, men kjenner jeg kommer til å være utrolig nervøs etter MA sist gang. Så skjønner deg godt! Sender gode tanker og ønsker deg masse lykke til!
 
Jeg har ikke fått dato til TUL enda, men kjenner jeg kommer til å være utrolig nervøs etter MA sist gang. Så skjønner deg godt! Sender gode tanker og ønsker deg masse lykke til!

Takk:Heartred det er godt vi får oppfølging ihverfall! masse lykke til deg også:Heartred
 
Jeg forstår deg så inderlig godt. :Heartred Hadde først MA i uke 5, så ble jeg gravid igjen og hadde TUL i uke 7/8, så bankende hjerte - og så to uker etterpå var alt gått til grunne. Grusomt.
Jeg tror det eneste man kan gjøre er å jobbe igjennom frykten og håpe alt man kan for at det går bra.
Masse styrkeklemmer til deg! :HeartredSkal tenke masse på deg. Har TUL noen dager etter deg. :nailbiting:
 
Jeg forstår deg så inderlig godt. :Heartred Hadde først MA i uke 5, så ble jeg gravid igjen og hadde TUL i uke 7/8, så bankende hjerte - og så to uker etterpå var alt gått til grunne. Grusomt.
Jeg tror det eneste man kan gjøre er å jobbe igjennom frykten og håpe alt man kan for at det går bra.
Masse styrkeklemmer til deg! :HeartredSkal tenke masse på deg. Har TUL noen dager etter deg. :nailbiting:

huff så trist at du har opplevd det to ganger:sorry:
Ja, er nok det eneste man kan gjøre. Får du mer oppfølging med ultralyd etterpå?

Takk! :Heartred Masse lykke til med ultralyd du også:Heartred skal tenke masse på deg også, krysser fingrene for oss!
 
TUL samme dag som deg. Vært nervøs lenge. Krysser fingrene for at vi ser et bankende hjerte begge to ❤️
 
Jaa:Heartred krysser alt jeg har jeg også!jeg har ikke time før 14.30:nailbiting: håper tiden går fort!
Ja, det håper jeg! Jeg har time 11.50, men fra morningen må jeg levere i barnehagen også har jeg ansvar for å vaksinere kollegaer fra kl 10-1130. Så da går timene fort håper jeg :)
 
Ja, det håper jeg! Jeg har time 11.50, men fra morningen må jeg levere i barnehagen også har jeg ansvar for å vaksinere kollegaer fra kl 10-1130. Så da går timene fort håper jeg :)

da går nok tiden fort ja:happy: skal tenke på deg 11.50:)
 
Ja, det håper jeg! Jeg har time 11.50, men fra morningen må jeg levere i barnehagen også har jeg ansvar for å vaksinere kollegaer fra kl 10-1130. Så da går timene fort håper jeg :)
Har time 1730! Altfor sent på dagen:laughing021
 
huff så trist at du har opplevd det to ganger:sorry:
Ja, er nok det eneste man kan gjøre. Får du mer oppfølging med ultralyd etterpå?

Takk! :Heartred Masse lykke til med ultralyd du også:Heartred skal tenke masse på deg også, krysser fingrene for oss!
Ja, heldigvis har fastlegen ultralydutstyr, så jeg får ultralyd når jeg ønsker det her lokalt. Vet ikke hva jeg får av klinikken etter uke 7.

:Heartred:Heartred:Heartred
 
Jeg har 13 og har begynt å bli veldig nervøs. I går fikk jeg noen dråper blod på papiret og generelt i helgen har jeg veldig lite symptomer.. så er veldig redd for dårlig nyheter på tirsdag. Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal takle det hvis det er tilfelle. Men vet jo at det jeg opplever er vanlige ting i et svangerskap.. så forhåpentligvis er jo alt fint. men åhhh.. kan ikke tiden bare gå fortere :(:sorry: Men lykke til på timen din! Krysser fingrene for at alt ser fint ut hos oss begge:Heartred
 
Jeg har 13 og har begynt å bli veldig nervøs. I går fikk jeg noen dråper blod på papiret og generelt i helgen har jeg veldig lite symptomer.. så er veldig redd for dårlig nyheter på tirsdag. Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal takle det hvis det er tilfelle. Men vet jo at det jeg opplever er vanlige ting i et svangerskap.. så forhåpentligvis er jo alt fint. men åhhh.. kan ikke tiden bare gå fortere :(:sorry: Men lykke til på timen din! Krysser fingrene for at alt ser fint ut hos oss begge:Heartred

skjønner du blir redd når det er blod! Men som du sier er dette også helt normalt:Heartred kjenner mange som har blødd. Og det med symptomene som svinger er helt normalt, tror det kommer mye av dagsformen, for hvis man er sliten blir man mer uggen?
Krysser fingrene for oss:Heartred
 
Jeg har 13 og har begynt å bli veldig nervøs. I går fikk jeg noen dråper blod på papiret og generelt i helgen har jeg veldig lite symptomer.. så er veldig redd for dårlig nyheter på tirsdag. Vet liksom ikke helt hvordan jeg skal takle det hvis det er tilfelle. Men vet jo at det jeg opplever er vanlige ting i et svangerskap.. så forhåpentligvis er jo alt fint. men åhhh.. kan ikke tiden bare gå fortere :(:sorry: Men lykke til på timen din! Krysser fingrene for at alt ser fint ut hos oss begge:Heartred
Hvordan gikk det i dag? :Heartred
 
Back
Topp