TUL dato for juni2020

Har i dag vært på TUL nr. 2 og alt så veldig bra ut med bamsemumsen våres❤️ Ny time om drøye tre uke for å sjekke nakkefold ol.
Min fantastiske GU som har fulgt oss i mange år nå er like begeistret som oss. Det er så herlig:) Endelig begynner det å se ut som det er vår tur❤️
 
TUL nummer 3. Hadde egentlig bestilt privat den 19., men fastlegen sendte en henvisning til St. Olavs, så jeg får en til der.

Ypsilon - 18.11 - 11+4
 
14.11 da er jeg 8+5 tror jeg
 
Chawa - 23.11 - er da 13+0
 
Alt var fint med lille frøet på TUL i dag, hjertet slo fint også. :Heartred
 
Der ble mye frem og tilbake med min neste tul-dato pga sykdom hos klinikken, men nå ser det ut til at det blir 3. Desember (12+4) :)
 
Jeg har fått time til første TUL i morgen, 15.11.
Legen henviste meg siden jeg er såpass dårlig for å se at alt er bra. Det er et lyspunkt å holde fast i at vi endelig får se den lille nå :happy:
 
Var på første TUL 6+1 for å se et lite hjerte, og skal på andre TUL imorgen når jeg er 12+0. Da i forbindelse med fosterdiagnostikk med bakgrunn i min alder.

Sterk og fin hjertelyd hver dag på dobbleren hjemme, så vet det er liv. Men er utrolig spent og nervøs for resten.
 
LilleMy01 - 20.11 - 10+5

Klarer ikke å vente til oul, må se om det er liv i frøet slik at jeg kan prøve å slappe av og nyte graviditeten ❤️
 
Var på første TUL 6+1 for å se et lite hjerte, og skal på andre TUL imorgen når jeg er 12+0. Da i forbindelse med fosterdiagnostikk med bakgrunn i min alder.

Sterk og fin hjertelyd hver dag på dobbleren hjemme, så vet det er liv. Men er utrolig spent og nervøs for resten.


Ferdig! Frisk og fin jente samt ble satt til 12+3. Fikk superfin score på prøvene for kromosomfeil også, så nå er lykken total her. <3
 
Skal til min 5. TUL den 19. Desember :p Men denne gangen skal jeg gå privat. Ut i fra nest siste gynekologs beregning er jeg da 12+6
 
Back
Topp