TUL bilder

Emfi

Glad i forumet
Påskeliljene 2022 ❤️
Tenkte det kunne være fint med en egen tråd for TUL bilder❤️ Er enda 22 dager (er da 7+3) til jeg skal. Så håper dere andre vil dele deres bilder:talk017 Gleder meg til å se!!
 
Åh, så spennende! Håper jeg får henvisning til TUL på kontroll denne uken :smiley-angelic001
 
Min lille plopp!
7+1.
 

Vedlegg

  • BE118DF9-F3E1-4D77-8ED2-D16FF660986F.jpeg
    BE118DF9-F3E1-4D77-8ED2-D16FF660986F.jpeg
    149,9 KB · Visninger: 135
Mine to (2!!) som vi ble fullstendig overrasket over å få se på ultralydskjermen i dag, 7+5. Hadde aldri trodd jeg skulle bli tvillingmamma. Ikke har noen av oss tvillinger i slekten heller. Men så har jeg akkurat fylt 38 år da, så har kanskje noe med min bittelitt høye alder å gjøre, nevnte jm. :wideyed: :hilarious:

Haha, ser ikke så mye av bønnene på bildet enda, men er i alle fall tydelig at de er to der inne.
 

Vedlegg

  • A9B7ED0F-2DE9-485C-A486-07AB30E2145F.jpeg
    A9B7ED0F-2DE9-485C-A486-07AB30E2145F.jpeg
    2,6 MB · Visninger: 183
Første møte med lille mini idag! Ifølge mens var jeg 7+3 men ble satt tilbake nesten en uke! Så er regnet til 6+4 idag :love7
 

Vedlegg

  • 1F33A1DC-C609-44D3-BE6D-3C6E377DA9B3.jpeg
    1F33A1DC-C609-44D3-BE6D-3C6E377DA9B3.jpeg
    591 KB · Visninger: 137
Mine to (2!!) som vi ble fullstendig overrasket over å få se på ultralydskjermen i dag, 7+5. Hadde aldri trodd jeg skulle bli tvillingmamma. Ikke har noen av oss tvillinger i slekten heller. Men så har jeg akkurat fylt 38 år da, så har kanskje noe med min bittelitt høye alder å gjøre, nevnte jm. :wideyed: :hilarious:

Haha, ser ikke så mye av bønnene på bildet enda, men er i alle fall tydelig at de er to der inne.
Ååh så hærlig:Heartred
 
Mine to (2!!) som vi ble fullstendig overrasket over å få se på ultralydskjermen i dag, 7+5. Hadde aldri trodd jeg skulle bli tvillingmamma. Ikke har noen av oss tvillinger i slekten heller. Men så har jeg akkurat fylt 38 år da, så har kanskje noe med min bittelitt høye alder å gjøre, nevnte jm. :wideyed: :hilarious:

Haha, ser ikke så mye av bønnene på bildet enda, men er i alle fall tydelig at de er to der inne.
Oioioi!!! Gratulerer så masse, så gøy!!! :wav
 
Mine to (2!!) som vi ble fullstendig overrasket over å få se på ultralydskjermen i dag, 7+5. Hadde aldri trodd jeg skulle bli tvillingmamma. Ikke har noen av oss tvillinger i slekten heller. Men så har jeg akkurat fylt 38 år da, så har kanskje noe med min bittelitt høye alder å gjøre, nevnte jm. :wideyed: :hilarious:

Haha, ser ikke så mye av bønnene på bildet enda, men er i alle fall tydelig at de er to der inne.
Åååh, så spennende med tvillinger :woot: double trouble - double fun :love7
 
Første møte med lille mini idag! Ifølge mens var jeg 7+3 men ble satt tilbake nesten en uke! Så er regnet til 6+4 idag :love7

Så stas! Synes du det var tidlig å ha ultralyd eller fikk du se hjerteslag og sånt? :) Jeg regner med at jeg også blir satt tilbake ca en uke og dermed vil være like langt på vei som deg når jeg skal dit. Derfor jeg spør:angelic:
 
Mine to (2!!) som vi ble fullstendig overrasket over å få se på ultralydskjermen i dag, 7+5. Hadde aldri trodd jeg skulle bli tvillingmamma. Ikke har noen av oss tvillinger i slekten heller. Men så har jeg akkurat fylt 38 år da, så har kanskje noe med min bittelitt høye alder å gjøre, nevnte jm. :wideyed: :hilarious:

Haha, ser ikke så mye av bønnene på bildet enda, men er i alle fall tydelig at de er to der inne.
Så spennende med to da! Hvor mange har du fra før?
Blir litt skremt når jeg hører om litt "eldre" mødre som får tvillinger, er 37 selv og min første var tvilling, men en gikk tapt tidlig, så føler jeg kanskje kan få samme bedkjed på ul selv. Ikke misforstå, blir glad uansett, men føler det er stor forskjell på 3 barnsmor og 4 barnsmor:nailbiting:
 
Så stas! Synes du det var tidlig å ha ultralyd eller fikk du se hjerteslag og sånt? :) Jeg regner med at jeg også blir satt tilbake ca en uke og dermed vil være like langt på vei som deg når jeg skal dit. Derfor jeg spør:angelic:
Ja var litt tidlig men på en måte noe jeg trengte om du skjønner! Vi fikk se hjerteslag så vidt det var! Jeg måtte holde pusten for at vi skulle få sett det litt, men jeg er veldig glad for at jeg hadde ultralyd. Jeg er en sånn person som er livredd for å miste igjen, så jeg ble veldig glad å ti kilo lettere når jeg så hjertet slo å fikk høre at alt så veldig bra ut! Skal tilbake 12+6 å ta ny ultralyd :Heartred når skal du på tul? For meg var det verdt det :love7
 
Ja var litt tidlig men på en måte noe jeg trengte om du skjønner! Vi fikk se hjerteslag så vidt det var! Jeg måtte holde pusten for at vi skulle få sett det litt, men jeg er veldig glad for at jeg hadde ultralyd. Jeg er en sånn person som er livredd for å miste igjen, så jeg ble veldig glad å ti kilo lettere når jeg så hjertet slo å fikk høre at alt så veldig bra ut! Skal tilbake 12+6 å ta ny ultralyd :Heartred når skal du på tul? For meg var det verdt det :love7

Så bra! Veldig godt å høre! Gratulerer så mye! :)Jeg er sånn selv. Og når du til og med fikk høre hjertelyd så er det ikke tvil om at jeg også må ta turen så «tidlig». Jeg har time hos Lundring om to uker. Vet ikke sikkert hvor langt jeg er på vei innen den tid, men tror ganske likt som du er i dag.
 
Så bra! Veldig godt å høre! Gratulerer så mye! :)Jeg er sånn selv. Og når du til og med fikk høre hjertelyd så er det ikke tvil om at jeg også må ta turen så «tidlig». Jeg har time hos Lundring om to uker. Vet ikke sikkert hvor langt jeg er på vei innen den tid, men tror ganske likt som du er i dag.
Tusen takk! Ja er virkelig verdt det :) så gøy! Jeg var også hos Lundring på Jessheim! Blir spennende å se hvor langt du er på vei da :love2
 
Så spennende med to da! Hvor mange har du fra før?
Blir litt skremt når jeg hører om litt "eldre" mødre som får tvillinger, er 37 selv og min første var tvilling, men en gikk tapt tidlig, så føler jeg kanskje kan få samme bedkjed på ul selv. Ikke misforstå, blir glad uansett, men føler det er stor forskjell på 3 barnsmor og 4 barnsmor:nailbiting:

Vi har to fra før. En januar 2009 og en juli 2019. Så plutselig blir det dobbelt så mange barn her, men heldigvis er han eldste såpass stor. Blir tre under tre år da…

Det har gått litt mer opp for oss i dag hvor mye mer det innebærer å ha to på vei nå enn bare en, og det er litt skummelt også dette. Ikke får jeg hverken hjemmefødsel (slik vi hadde et ønske om å få oppleve), eller føde på lokalsykehuset heller siden vi må på sykehus med kvinneklinikk pga tvillinger. Jeg som har gått over termin (og fornøyd med det) med begge barna kan jo bare håpe jeg i det hele tatt nærmer meg termin med disse to.

Er også bare helt sprøtt å tenke at jeg plutselig ser ut til å kunne bli firebarnsmor! Men det blir nok bra! :D

Så du også har to fra før? Når er ul da? Vi hadde aldri tenkt på tvillinger engang. Blir spennende å finne ut når du vet fra før det er en sjanse du kan få tvillinger. Men ja, føler det er stor forskjell å gå fra 2 til 3 og fra 2 til 4! :nailbiting::hilarious:
 
Back
Topp