Så fantastiskEr det private ultralyder eller har du ekstra oppfølging av det offentlige? Så kjekt å se at alt er fint med dine to små
![]()
I dag var privat, og første UL i uke 6 var privat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastiskEr det private ultralyder eller har du ekstra oppfølging av det offentlige? Så kjekt å se at alt er fint med dine to små
![]()
Ååå, så herlig!To søte små bamsemumser som vinket og sparka. Skulle ønske det gikk an å laste opp video, beveger seg mye!
Vanskelig å se tvilling en, for den ligger under tvilling to. begge er nøyaktig like store, 25 mm. Hodemål er 1 cm9+0 i dag, men målt til 9+3.
Jeg sprekker av glede![]()

Wow, så nydelig!Alt ser fint ut, og jeg ble satt frem 8 dager til 12+5, fikk også en video av en liten sprellende baby![]()

Fikk se en aktiv liten knott i dag 9+2, utrolig kjekt! 2.9 cm, passet bra. Denne gangen til og med med mer menneskeform, utrolig hvor mye som skjer på to uker!
Er bare noen dager bak deg, er 9+0. Så utrolig mye som forandrer seg på en uke Så gøySå utrolig artig å seEr bare noen dager bak deg, er 9+0. Så utrolig mye som forandrer seg på en uke
![]()

Jeg syns det er helt utrolig at ansiktet er så tydelig alt nå, det gjør det hele så mye mer virkeligWow, så nydelig!![]()

Så herlig!Lillesprell
Fikk veldig fine bilder i dag! Fortsatt sprellete, men ikke så mye som sist hehe. Gyn mente ho også er godt over 90% sikker på kjønn. Fikk det i en konvolutt for å åpne med mannen senere
13+0 etter mens, målt til 13+6. Blir nok en februarbebis på oss!

Så spennende! Du må oppdatere med kjønn, har gjort meg en gjetningLillesprell
Fikk veldig fine bilder i dag! Fortsatt sprellete, men ikke så mye som sist hehe. Gyn mente ho også er godt over 90% sikker på kjønn. Fikk det i en konvolutt for å åpne med mannen senere

Hva gjetter du? Hadde tidlig en klar mening om at det var jente, oga mpten graviditeten utartet seg. Men så ble det plutselig noe helt annet enn noen av mine tidligere graviditeter, så ble brått usikker. Og når ho var såpass sikker, så ble jeg enda mer i tvil på om det faktisk er en gutt. Klarte ikke heeeeelt å tyde da ho var der nede og kikka...Så spennende! Du må oppdatere med kjønn, har gjort meg en gjetning![]()
Jeg gjetta jente, men nå ble jeg plutselig usikker likevelHva gjetter du? Hadde tidlig en klar mening om at det var jente, oga mpten graviditeten utartet seg. Men så ble det plutselig noe helt annet enn noen av mine tidligere graviditeter, så ble brått usikker. Og når ho var såpass sikker, så ble jeg enda mer i tvil på om det faktisk er en gutt. Klarte ikke heeeeelt å tyde da ho var der nede og kikka...er så imponert over alt de klarer å se via UL. Nyrer og blære, hjerne osv. Helt vilt!

Blir spennende å høre!Ding ding ding! Er det gyn menteJeg gjetta jente, men nå ble jeg plutselig usikker likevelBlir spennende å høre!
og det magefølelsen også saLillesprell
Næmmen så gøy!!Ding ding ding! Er det gyn menteog det magefølelsen også sa

9+5 i dag. Alt så bra utVi fikk se en sprellende liten bebbis med dunkende hjerte
Eg skal på fredag, då er eg også 9+5. Er veldig nervøs, har litt dårleg magekjensle etter fire MA/SA på rad, så eg fryktar at det ikkje er liv der lenger.Jeg krysser fingrene for degSå fintEg skal på fredag, då er eg også 9+5. Er veldig nervøs, har litt dårleg magekjensle etter fire MA/SA på rad, så eg fryktar at det ikkje er liv der lenger.
Så fintEg skal på fredag, då er eg også 9+5. Er veldig nervøs, har litt dårleg magekjensle etter fire MA/SA på rad, så eg fryktar at det ikkje er liv der lenger.