Ultralydbilde fra i dag! 12+2, men målt til 12+3alt så perfekt ut, ingen tegn på trisomi eller andre "avvik". Den beveget seg masse! Morkaken lå på fremre vegg. Litt kjipt med med tanke på å kjenne spark, men ikke noe farlig
![]()
Wow!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ultralydbilde fra i dag! 12+2, men målt til 12+3alt så perfekt ut, ingen tegn på trisomi eller andre "avvik". Den beveget seg masse! Morkaken lå på fremre vegg. Litt kjipt med med tanke på å kjenne spark, men ikke noe farlig
![]()

Ja, jeg syns nå h*n ser perfekt utFor en fin liten skatt! Og så deilig at alt ser bra ut![]()
merket endelig litt mer tilknytning til svangerskapet og fosteret 
HerligUltralydbilde fra i dag! 12+2, men målt til 12+3alt så perfekt ut, ingen tegn på trisomi eller andre "avvik". Den beveget seg masse! Morkaken lå på fremre vegg. Litt kjipt med med tanke på å kjenne spark, men ikke noe farlig
![]()

Åhh det der er jo en baby joooUltralydbilde fra i dag! 12+2, men målt til 12+3alt så perfekt ut, ingen tegn på trisomi eller andre "avvik". Den beveget seg masse! Morkaken lå på fremre vegg. Litt kjipt med med tanke på å kjenne spark, men ikke noe farlig
![]()

Så herlig!Å, så godt at alt var bra og at begge er like storeAlt bra med begge to, 12+0 sist var de 17mm og 21 men idag var de like store og 53mm
Alt bra med begge to, like store(Glemte å spør hvor store)
8+2 i dag![]()
mine var 17mm og 21mm i uke 9+0 så sikkert noe rundt der?![]()

Alt bra med begge to, 12+0 sist var de 17mm og 21 men idag var de like store og 53mm
SannsynligvisSkal på UL igjen hos jordmor på mandag (9+0), siden i dag bare var ekstra pga blødning. Hu tar seg nok bedre tid og forteller nok mer
![]()
Herlig!Har du merket noe til om magen har vokst?
![]()
Såååååå godt da!Alt bra med begge to, like store(Glemte å spør hvor store)
8+2 i dag![]()

ja, fått rund mage og midjen er snart borte xD
Er så spent på når «kulen» kommer. Kan kjenne livmora når jeg ligger, men ser bare oppblåst ut når jeg står 
Vis vedlegget 363796
10+0 i morgen. Hilste på denne lille som vinket og koste seg der inne i dag. Jordmor ga beskjed om å senke skuldrene nå. Alt så bra ut![]()
Var virkelig heldig i dag med bildeneSå fantastisk, og for et fint bilde!
Veldig glad for at jeg tok den ekstra turen på UL, merker jeg tør å knytte meg mer til realiteten om at det mest trolig blir marsbaby på oss. Jordmora var virkelig positiv og betryggende, alt så meget bra ut og sjansen for å miste nå var egentlig borte. Kan jo ikke love at det ikke vil være noen avvik enda selvfølgelig, men sjansen for SA/MA mente hun var så og si borte nå.
9+0 i dag, men målt til 9+3.
To søte små bamsemumser som vinket og sparka. Skulle ønske det gikk an å laste opp video, beveger seg mye!
Vanskelig å se tvilling en, for den ligger under tvilling to. begge er nøyaktig like store, 25 mm. Hodemål er 1 cm9+0 i dag, men målt til 9+3.
Jeg sprekker av glede![]()