TUL bilde uke 12+6

Jippi, vært på ny ul idag 12+6:love7 alt så veldig bra ut heldigvis. Noen som vil gjette eller som kan se hva det blir?:shy: Jordmor mente jente men kunne ikke si 100% men utifra vinkler og at den var så rett så mente hun jente:dummy1: hva tenker dere?

Vedlegg

• DC41B7F7-BF2F-4CBA-A758-1A5FECE2186C.png
    DC41B7F7-BF2F-4CBA-A758-1A5FECE2186C.png
    1,2 MB · Visninger: 177
  • 6947724E-9215-42B4-8C15-61CB890DBC7F.jpeg
    6947724E-9215-42B4-8C15-61CB890DBC7F.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 174
Så gøy! Hvis nuben er det jeg tror det er så ser det ut som jente! Blir gøy å se på OUL om hun har riktig :)

Så gøy! Hvis nuben er det jeg tror det er så ser det ut som jente! Blir gøy å se på OUL om hun har riktig :)
Ja blir kjempe spennende:happy: var helt bombe sikker på at det var en liten gutt som gjemte seg i magen, hehe. Har to gutter fra før så hadde vært kjekt vis dette stemmer:happy: men først og fremst så glad for at alt så bra ut med lille:Heartpink også er det jo litt kjekt å høre hva andre tror det kan være også, for meg ser det jo også ut som jente men er ingen ekspert på sånt hehe:love2

Kan prøve early glimps, er vel i overkant av en hundrelapp for analyse hvor de markerer hva ting er. Jeg vurderer å prøve selv, men har ikke bestemt meg

11+4 :) det står fra 12 uke på early glimps kan brukes men kan jo prøve. Jeg er sykt nysgjerrig men redd jeg får et svar og blir vandt til tanken på at det blir det kjønnet og skuffet om det er feil på OUL :confused:

Jeg prøvde early glimps idag etter ul 12+4, gynekolog ville ikke gjette så tenkte jeg måtte prøve. Skal tilbake 13+3 da det skulle være ganske sikkert da. Dette svaret fikk jeg og spent på om det stemmer :Heartpink:happy:

Vedlegg

• ECB1342D-3F17-4DAE-BED7-4968A1FF7B4A.png
    ECB1342D-3F17-4DAE-BED7-4968A1FF7B4A.png
    1,5 MB · Visninger: 110
11+4 :) det står fra 12 uke på early glimps kan brukes men kan jo prøve. Jeg er sykt nysgjerrig men redd jeg får et svar og blir vandt til tanken på at det blir det kjønnet og skuffet om det er feil på OUL :confused:
Ah okei:happy: ja det skjønner eg veldig godt, og tenker litt det samme nå. Altså at jordmor sa hun mente jente ogs blir man liksom litt vandt med den tanken også viser det seg for at det er feil på oul. Men eg vet jo at det kan skje :happy:

Ah okei:happy: ja det skjønner eg veldig godt, og tenker litt det samme nå. Altså at jordmor sa hun mente jente ogs blir man liksom litt vandt med den tanken også viser det seg for at det er feil på oul. Men eg vet jo at det kan skje :happy:
Jeg spurte ikke direkte om kjønn, men vi snakket om kjønn og hun sa ingenting så tenker det ikke var noe veldig tydelig da :p

Hei igjen:happy: liten oppdatering herfra. Vært på oul og kan melde at det er en liten jente:Heartpink ble i grunnen veldig overasket da eg var veldig sikkert på en gutt. Har to gutter fra før, så veldig stas med en jente denne gangen:Heartpink så da bare håper eg at jordmor har rett ang kjønn, da eg alt har handlet litt smått allerede:smiley-ashamed008

Back
Topp