TUL 6+4

babydrøm2018

Gift med forumet
Novemberlykke 2018
FebbisBebbis2021 ❄️
Ble oppringt av gyn som hadde dobbeltbooket min time 3 april, men fikk time på onsdag om 2 dager istedenfor!! Er da 6+4. Grugleder meg...... hva kan jeg forvente å se da?

Jeg var på TUL på det jeg trodde var 6+6, og ble satt tilbake til 6+1 av legen. Jeg fikk se livmor med foster og plommesekk i, og legen trodde han kunne se hjerteaktivitet - men han var ikke sikker.
Nå hadde min lege ganske dårlig ULapparat også (Er en fastlege på legekontoret hos meg som har det). Så jeg regner med at du iallefall får sett ca det samme, kanskje mer konkret at man ser hjerteslag hos deg da og! :)

Var når jeg var 6+4 og fikk se foster på 7mm og plommesekk. Fikk også se et bittelite hjerte som slo

En liten klump med plonmesekk og hjerteslag så jeg på min ultralyd 6+3. Har lagt ut bilde på ul bilde oversikten her i gruppa :)

6+0 så min gynekolog en liten rusk på 3,mm og hjertet var begynt å banke.. Så tipper at du får se noe lite med hjerte aktivitet

Ble oppringt av gyn som hadde dobbeltbooket min time 3 april, men fikk time på onsdag om 2 dager istedenfor!! Er da 6+4. Grugleder meg...... hva kan jeg forvente å se da?

Jeg var på ul 6+4, men legen målte embryoet til 6+1. Vi så en fostersekk og så helt langs kanten av fostersekken lå noe bitte, bittelite på 0,43 cm som pulserte. Det var embryoet med hjerteslag. :) Du får nok ikke sett så mye, men forhåpentligvis får du sett noe. :)

Back
Topp